När man ingen pappa…

…längre har att fira så är det gott att Husse får besök av flickorna.

Sonen kunde av naturliga skäl inte ta sig hem och ett datum i sig är inte så avgörande. Tänka på varandra kan man göra när som helst skulle jag vilja säga. Men har man möjlighet att träffas så är det naturligtvis väldigt kul. För det är liksom det som är det viktiga. Att träffa personerna som är betyder något i ens liv och dit hör verkligen barne.

Söndagen blev en lugn och skön dag. Den inleddes med en sovmorgon och sedan så blev det promenader med våra fyrbenta vänner. Till middag hade vi passande nog några filéer som smakade minst lika bra.

Men hur snabbt gick inte helgen…

…och nu är det måndag igen.

Yngsta fröken fick förresten en bister överraskning i sin lägenhet i går. När hon lyfte på toalocket så syntes en svans där…

Hoppas du får en bra start på veckan!

rattatouille

Categories: Uncategorized | 38 kommentarer

Inläggsnavigering

38 thoughts on “När man ingen pappa…

  1. Ezter

    Åh, men fy för den där svansen! Jag hade blivit knäpp på riktigt tror jag😖
    Ja, måndag igen. Svägerskan o jag ska till B 5 i em, så jag har kul att se fram emot. Träffade dem igår också☺️

  2. OMG fyy stackars Din dotter.

  3. man vill själv välja sina fyrbenta vänner, vi fick ett besök genom garagedörren och var inte lugna förrän den nya ”vännen” var död.

  4. En svans vill man inte riktigt se i toan. Det enda jag skulle kunna tänka mig som var värre hade varit en orm.
    Kram 💕

  5. Så är drt, man ska bry sej jämt om varandra. Men ändå lite speciellt med dessa dagar. Vi åkte på Kina restaurang. Ha en bra dag kramar

  6. GAAHHH!!! Jag skulle nog ha svimmat. Visserligen gillar jag djur, men där nånstans går verkligen gränsen… Hoppas hon får det åtgärdat snabbt!

  7. Men fy, vilken mardröm. Det är faktiskt en av mina mardrömmar men jag har aldrig råkat ut för det. Jag tittar alltid ner i toan innan jag sätter mig😉

  8. I tanken och känslan finns våra pappor🙂
    och en svans i toan oj oj oj …
    Ha en fin måndag!
    Kram

  9. OHHHH nä va äckligt hua!! jag hade dött på kuppen ….kanske finns det fler ja visst är det så helgen flyger så snabbt förbi trist men så är det …

    Trevlig måndag kram❤

  10. Men vad är det du säger?? Hittade hon en mus i toastolen??
    Men den kan väl inte ha kommit därifrån?
    Fy så läskigt😦
    Kram

  11. I toaletten!! Fy sjutton!! Jag har annars hört att det är en ren vandringssägen, det där med råttor i toaletten, men Yngsta fröken är säkert en tillförlitlig person och säger hon att hon sett en, så är det säkert så.
    Trevlig dag!
    Kram, Ingrid

  12. Nä men fy, en 🐀:a?
    Min stora skräck.. 😨

    Kram ❤

  13. Åh fy vad jag inte hade gillat att se en svans i toaletten! Bläää!!!
    Håller med om att det oftast är mysigare att träffas och göra något mysigt ihop!☺

  14. Min pappa finns inte heller men tankarna går ofta dit och kanske extra på fars dag. Han betydde mycket för mig och på många sätt.
    Vilken fin helg ni fick tillsammans och det är ju det som är så extra fint och upplevelser man lever länge på.
    Dock mindre angenämt med en sbans i toan…
    Något för antisimex att ta tag i. Finns det en finnns det oftast fler…
    Urk….
    Kram och trevlig måndag.

    • Tyvärr är det så! De jobbar gärna i par och måste självklart åtgärdas snarast möjligt. Får ringa och höra hur det har gott.

      Kram och god kväll!

  15. Oj oj hoppas det var svansen på en söt liten mus och inte en kloakråtta…

  16. Ja huvudsaken är ju att träffas! Sonen med flickvän kom över igår och åt middag med oss, sååå mysigt,trots att jag var nyvaken efter nattens arbete.
    Råttor i toaletten vill man inte ha! Hoppas det löser sig! Kram

  17. Så ohemult äckligt!!!! Svansen alltså🙂 Morteln på toalocket🙂
    Här blev det ett litet ljus vid pappas foto på skänken och lite extra saknad i magen..

    Kram

  18. Åh fy!! Såg hon svansen av en råtta??
    Ja helgerna springer iväg och veckorna går jättefort. Det är lite läskigt.
    Kram

  19. yfronten

    Nej, för svans i toan! Mina gamla vänner hjälpte mig att tömma en musfälla i stugan. Vi har en ny variant som jag inte begrep mig på. Möss är söta men ska inte vara i skafferier!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

