I dag…

…gratulerar vi sonens flickvän och sambo som fyller 26 år!

Det har gått några år sedan vi träffades först gången och ett par födelsedagar har vi firat tillsammans. Dessutom har jag haft förmånen att besöka dem i Brasilien fast numera tillbringas tillvaron i Stockholm. Nu var jag uppe i huvudstaden för några veckor sedan så något besök blir det inte men kort är skickat och jag hoppas på sonens presentinköp!

På dagordningen står för övrigt middag med döttrarna. Fars dag firas en dag för tidigt och det på pappans önskan. Det blir alltså middag här i kväll vilket ska bli väldigt trevligt.

Så nu gäller det att ta ta i matlagningen och lite annat!

God natt och god morgon!

Masterexamen i entreprenörskap Lund

11412423_10203879132091925_958212327748009377_n

Categories: Uncategorized | 41 kommentarer

Inläggsnavigering

41 thoughts on “I dag…

  1. Fint par! 👫

    Nattiskram ❤

  2. mycket på en gång, här är det det fäder i tre generationer.

  3. Fin bild på son och hans kärlek❤

    Idag blir jag ensam hemma då Elin & J åker till Örnsköldsvik med Elins karate-gäng för ett besök på Paradisbadet, en årlig tilldragelse. En aktivitet som verkligen uppskattas.

    Ha en fin lördag, kram

  4. Hoppas ni får en mysig dag kram

  5. Fantastiskt vackert par!

    Ha en fin afton!
    Kramar

  6. Fina ungdomar du har! Önskar dig en fin dag!
    Kram

  7. Stort GRATTIS till den fina 26-åringen!🙂

    Hoppas ni får en härlig fars dag trots att ni tjuvstartar något. Visste inte att man kunde göra så…😉

    Kram

  8. Härligt att fira tillsammans & en god idè oxå fina dem är hoppas kvällen blev super & njut av lördagen kram❤

  9. Ett väldigt vackert och stiligt par❤ GRATTIS till födelsedagsbarnet!
    Lördagskram❤

  10. Vilket fint par, så söt hon är! Grattis till henne! Hoppas ni får en trevlig middag ikväll🙂

  11. sonen bjuder oss på brunch ❤️ på söndag (jag får följa med 😊)

  12. Stort grattis till sonens söta flickvän🙂
    Och hoppas ni får ett trevligt farsdagsfirande ikväll!
    Kram

  13. Dom ser goa ut! Önskar dig en trevlig helg.

  14. Alltid trevligt att ses! Mysigt med dötrar som kommer hem.
    Stort grattis till sonens flickvän och de firar nog i Stockholm.
    Men tyvärr är det varnat för ”bråk” där idag när nazister ska demonstrera och motdemonstranter kommer för att bråka. I sådana lägen blir staden begränsad för andra om man vill undvika bråk.
    Trist så det förslår.
    Önskar er en trevlig kväll.
    kram!

    • Ja, de firar garanterat i Stockholm. Hoppas bara de håller sig undan denna demonstration som jag befarar blir allt annat än trevlig… Tråkigt minst sagt men det är demokratins baksida.

      Önskar dig en bra dag!

      Kram

  15. Grattis till sonens flickvän🙂
    Min pappa var här och fikade idag så imorgon blir det nog bara ett samtal som ”present” på fars dag. Han är inte mycket för att fira sånt. Han tycker mer att det är affärernas sätt att tjäna pengar..
    Kram

  16. Ha ett trevligt firande. Kram.

  17. Firade min pappa igår,inte viktigt vilken dag, bara att dom får känna sej värdefulla.
    Så fin bild på din son och flickvän. Trevlig lördagkväll, kramar

  18. Sådana här dagar har aldrig känts så viktiga för mig, har ingen pappa kvar heller att fira. Barnens pappa får de sköta bäst de kan… han och jag kompar inte tillsammans längre.

    Önskar dock att ni får en trevlig kväll tillsammans. Apropå fotot på 26-åriga ”nästan svärdotter” ëtt bra foto på ett till synes mysigt par…🙂

    • Jag har inte heller längre någon pappa att fira men jag önskar jag hade haft…

      De är fina och rara och jag är så glad för våra ätteläggare😉

  19. Å så fina de är! Grattis till svärdottern- som är lika gammal som vår äldsta son🙂 Trevlig med ”farsdagsmiddag”. Min man ska bjuda oss på hemlagat i morgon för sonen, flickvännen och mej..som ju måste sova några timmar. Det blir så spännande som pizza, men huvudsaken är ju att vi få träffas! Ha en trevlig kväll!

  20. Grattis säger vi i Enskede. Här har dagen tillbringats på Älvsjömässan. Vi har hittat en ny favoritchampagne och tittat på två av mina bilder som hänger på Fotomässan. Sedan en tur i vintersolen med hunden. Kort sagt en väldigt trevlig dag.
    Kram

  21. grattis till flickvännen!

  22. Även om det säkert var jättemysigt att besöka dem i Brasilien så måste det kännas väldigt bra att ha dem så mycket närmare🙂 Fin bild på ett fint par.

  23. Vilket stiligt par! Mysigt när barnen hittat trevlig partner! Ha en bra start på veckan!

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

