Allmän begäran…

…är återigen till att ta i men Eva ville se en bild på min väska som inköptes på Burberry i Stockholm.

Misstänker att äldsta fröken också tar en titt på den…

Vanligtvis brukar jag bara köpa en mugg och en kylskåpsmagnet men denna gång blev det ”wild and crazy” och så pass att mina traditionella inköp glömdes bort. Men så är det också skillnad på utomlands och huvudstaden.

Intressant med en säljare som bara pratade engelska och som nästan kysste min hand när jag lämnade butiken…

Jag är i alla fall supernöjd men känner väl att det är lite av ett ”once in a lifetime”!

Trevlig kväll!

b-2

b3

Categories: Uncategorized | 39 kommentarer

Inläggsnavigering

39 thoughts on “Allmän begäran…

  1. grattis till fin souvenir!

  2. Åh så fin!

  3. Den är ursnygg, wow…

    Kram ❤

  4. kos2010

    Åh den är så snygg!!! Jag misstänkte att det var just den …själv har jag 2 st i samma märke dock inte samma modell men dom kommer i ett annat inlägg tack för du visade kram å fin kväll ❤

  5. Ibland måste man våga lite. Supersnygg väska
    Kram

  6. Malde

    Så snygg! Kanske ska besöka den butiken så småningom🙂

    Kram❤

  7. Wow…snygg ❤️ …
    /Kram

  8. Kvalitetsköp *tummen upp*
    Kram❤

  9. Verkar inte som mina kommentarer kommer fram, men hoppas drt. Ha det bra och hoppas du mår bättre. Kram

  10. yfronten

    Vi är många som vill se den! Sååå fin!

  11. Snygg väska. Kanske är det de där oplanerade, spontana inköpen som görs med hjärta i stället för hjärna som blir de bästa. Man ska nog lita på den första instinkten. Du kommer säkert att vara nöjd väldigt länge med det här köpet🙂

  12. Verkligen jättesnygg!!
    Jag har också varit med om engelsktalande personal, på HM-ägda &other stories på Biblioteksgatan. Kändes lite märkligt.
    Kram

    • Men det stämmer! Där hörde jag också någon som pratade engelska. Sonens sambo talar mest engelska på sitt jobb så visst förekommer det.

      Kram

  13. WOW! Grattis till en lite annorlunda men mer användbar souvenir🙂

  14. Så snygg väskan var…..eller, är snygg kanske det heter🙂
    Kram

  15. Jag använder inte väska, men denna var snygg!

  16. Jag brukar nästan aldrig ha handväska, men din nya är verkligen kanonsnygg – grattis till ett bra köp!

  17. Ursnygg! Gratttis till en bra köp! Kan viska att jag också spanat in denna skönhet….Men bara spanat än så länge.
    Klart man ska unna sig, man lever bara en gång.
    Muggen och magneterna kan du ta nästa gång. Visst?
    Kram!

    • Tack! Jag är verkligen supernöjd med den. Så är det och finns möjligheten så behöver man inte tveka. Här och nu liksom…

      Övriga inköp tar jag i vår!

      Kram

  18. jättesnygg, kul med puss på handen kramar

  19. Va kul att du unnade dig väskan! Tror jag kan gissa priset ungefär. Jag letade efter en speciell väska vid stockholmsbesöket, men hittade förstås ingen. Såg en hel del då i högre prisklasser. Den jag vill ha finns alltid på Årjängs marknad och brukar kosta 150 kr, men missade att köpa den i år. Fast där finns inte din väska förstås ;- ))

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

