Min vana trogen…

…passar jag klart på att bli dålig när det är lov.

Efter besöket på Skogskyrkogården åkte jag tillbaka till centrum igen. Efter lunch blev det återbesök på NK och sedan vidare  till Svenskt Tenn. Därefter promenerade jag till Östermalm där jag förr bode hos en äldre släkting när jag besökte Stockholm.

Sedan gick jag vidare till Biblioteksgatan och där blev det affär.

Sedan blev mina steg tyngre och tyngre och väl hemma igen var jag het som en kamin. Även sonen kände sig krasslig. Med andra ord så blir det en lugn dag i dag Surt men bara att ogilla läget…

Hoppas du får en bra dag!

Categories: Uncategorized | 19 kommentarer

Inläggsnavigering

19 thoughts on “Min vana trogen…

  1. Åh vad finns där i? mitt favorit märke ja jag hade feber 1 dag sen puts borta hoppas det går över krya på dig kram

  2. Jättetrist att du blev dålig, men kanske går det fort över. Du har ju verkligen legat i och gjort roliga saker. Mina favoritbutiker dessutom. Svenskt Tenn och Burberry m.fl. Alla märkesburiker ligger ju hyfsat samlade och lätta att både nå och att hitta sina favoriter i.
    Jag är också svag för Georg Jensen.
    Hoppas du är bättre idag.
    Styrkekram skickas.

  3. Så trist att både du och sonen känner krassliga😦
    Hoppas ni orkar med lite roligheter trots allt! Och så trevligt att det blev lite shopping🙂
    Kram och krya på dig!

  4. Hoppas du klarar dig och inte insjuknar…

    Kram ♥

  5. Krya på dig! Det är så himla typiskt att man ofta blir sjuk när ledigheten infinner sig.

  6. Tyvärr inte ovanligt. Hoppas du kryar på dig!

  7. Kroppen slappnar av och har tid att bli sjuk. Nej, vi motar bort febern, skickar goda tankar😀 Och så är jag SÅ nyfiken på vad du köpt för fint😉
    Vila ida, imorrn är du bra!
    Kram❤

  8. Hoppas att du snart piggnar till! Syster min och jag har en viss benägenhet för att blir dåliga när vi träffas, men i somras gick det bra, så jag hoppas att den väntande hösttrippen till storstan inte ska förstöras av några basselusker.
    Kram, Ingrid

  9. Det är väl typiskt! Hoppas det bättrar sig snabbt!

  10. Du har varit på G alla fall, det kan man lugnt påstå ,-)
    Men vilken otur att du nu inte mår bra, har du fått feber, hoppas nu att det inte är så illa att du hämtar dig snabbt! För när du är här på besök ska du ju inte bli sjuk!
    Krya på dig.
    KRAM Primrose ,-)

  11. varm vinterkappa har jag på mej redan

  12. Sjukdom ogillas. Krya på Dig. kram

  13. Jag har hört fler som besöker storstaden och drar på sig förkylningar mm.
    Kanske är vi 08:or mer härdade😉
    Hoppas du snart kryar på dig!

  14. Så trist. Hoppas du mår bättre snart. Det är väl alltid så när man kopplar av ifrån stressen. Kram.

  15. Synd att måendet inte är det bästa. Du har i alla fall hunnit massor och kan med gott samvete ta det lugnt någon dag. Krya på både dig och sonen.
    Kram.

  16. Nu blev jag allt nyfiken på vad som gömmer sig i påsen? Ser fint ut.

    Trist att bli sjuk när det är lov. Krya på dig!
    På min skola jobbas det mån – ons… så mina lovdagar får vänta.

    Ha det fint! Kram

  17. Så jobbigt att det skulle bli så. Allt är ju så mycket lättare och roligare om man får vara frisk och nu då du skulle få ”göra” Stockholm. Hoppas att det snart vänder och även för sonen.
    Kram och ta väl hand om dig.

  18. Helt önödigt, men så är det .. krya på dig!
    Spännande påse vacker är den också och det som finns i ….🙂
    Läste även inlägget från igår – du har haft det fint .. Skickar tillfriskningskram!

  19. Hoppas du kryar på dig fortare än fort!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

