Det passade mig perfekt…

…att det blev normaltid just i natt!

Gårdagen var trevlig på alla vis men ack så intensiv och då var det perfekt att få sova en timme extra.

Idag mjukstartar vi med frukost och sedan blir det ett besök på slottet. Där ska vi se utställningen som visar brudklänningar. Min kusin ansluter också så det ska bli trevligt.

Ikväll blir det middag på restaurang på Djurgården. Sonen fick tips av en kollega så det blir säkert bra. Våra förstahandsval var alla fullbokade såväl lördag som söndag för här måste man vara ute i god tid. Båt dit hoppas jag på i alla fall.

Med några buketter från Hötorget önskar jag en trevlig söndag!

Categories: Uncategorized | 22 kommentarer

Inläggsnavigering

22 thoughts on “Det passade mig perfekt…

  1. har inte besökt slottet, åka båt är mysigt, lite som i Göteborg🙂

  2. Oh dessa buketter på hötorget, de är ju så fina och prisvärda. Men ändå har jag bara köpt med mig en gång av alla gånger jag varit i Stockholm, så smidigt att kila dit innan man beger sig hemåt igen men alltid kommer man på något annat som tar upp tiden.
    Kram

  3. Men va mysigt det låter o ha det nu så skoj o dela med dig av bilder🙂 he he kram

  4. Härligt med en extra timme, vackra höstbuketter du bjöd på. Ha det så mysigt kram

  5. En härlig strålande söndag på dig, kram ♥

  6. Den utställningen tycker jag verkar rolig! Hoppas du tar bilder! Vilka buketter! Snacka om färgprakt… Och tack för att du också tycker detta är normaltid.

  7. Vilken trevlig dag ni kommer att få!
    Hoppas kvällen blir lika mysig!
    Kram

  8. Förstår att du har det bra och jag har sett att huvudstaden också bjuder på sol.
    Härligt att se Hötorget med alla vackra blommor.
    Kanske ska ni till Godthem i kväll eller Ulla Vinblad. finns flera bra restauranger på Djurgården.
    Och en båttur dit är helt perfekt.
    Ja, i Stockholm måste man boka bord ganska lång tid i föväg om man vill öta från fredag till söndag och oftast även på vardagkvällar.
    Önskar dig en fin dag i Stockholm.
    Kram!

  9. Det är alltid så fint på Hötorget och i saluhallarna. Även om man inte ska köpa någonting är det en härlig fröjd för ögat.
    Ha en skön söndag du också!
    Kram, Ingrid

  10. Vackra blommor! Hoppas att du får en fin söndag!

  11. Det låter som om Du har det finfint🙂 kram

  12. Ja, skönt med en extra timme. Kram.

  13. Tack för blomfröjden! Slott och brudklänningar och allt som en brukar säga🙂
    Må Stockholm!
    kram

  14. En riktig toppendag🙂 Njut av trevligt sällskap och god mat!
    Kram

  15. Låter himla bra det – Djurgården är fantastiskt vacker, och jag tror inte att höstfärgerna gör det hela sämre🙂

  16. Vilken tur du har med vädret😀 inte att förakta😉 och så vackra blomster!
    Slott och brudklänningar, mycket annat smått och gott, oj vad jag ville ha sett i lugn och ro!
    Timmen i morse, tackade jag också för.
    Kram❤

  17. Det låter trevligt på alla sätt. På Djurgården finn många bra matställen ska bli spännande att höra var ni var och om det var till belåtenhet. Vädret kan man ju inte heller klaga på. Nu blir det här en solskenspromenad med make och hund.
    Kram

  18. Håller med om att det var välbehövligt med en extra timme imorse!:) Hoppas ni får en riktigt trevlig middag på restaurangen på Djurgården!:)

  19. sockenvagenssota

    Sådan blomprakt! Och ja, även här var vi glada att vi fick den där extra timmen att umgås/sova på när jag hade min långväga vän med familj på besök. Önskar dig en fin söndag ❤️

  20. Då hoppas jag middagen på Djurgården smakar!

  21. Det var så skönt att gå morgonpromenaden i solljus så jag uppskattar att det blev normaltid igen🙂 Sova kan jag göra när jag vill och hur mycket jag vill men jag förstår att den extra timmen uppskattas av yrkesarbetande personer.

  22. Vackert med alla buketter😀

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

