Det finns guldkorn…

…i tillvaron!

Men det finns också rejäla surdegar. Ibland dyker de upp när när man minst av allt väntar sig och ibland bekräftar de bara vad man befarade!

Kryptisk?

Ja, en smula men även bloggaren har en privat sfär…

Men så kommer ändå de där stunderna som betyder något! Som när man får ett paket och man känner att det är en fotoram och anar motivet. En bild som nu står på hedersplats och som gjorde mig så glad.

Fredagen den 13:e för ett antal år sedan kunde jag inte ens föreställa mig att det skulle gå vägen…

Barn är en gåva och även vuxna sådana har sina fördelar! Ni betyder allt för mig.

Hoppas du får en bra måndag!

par

 

Categories: Uncategorized | 45 kommentarer

Inläggsnavigering

45 thoughts on “Det finns guldkorn…

  1. Kärlek❤

    Jag hoppas Du får en fin måndag. kram

  2. hedersplats hemma!

  3. Underbart foto att njuta av kram

  4. Vilken vacker bild🙂 Ja, själv vandrar jag runt luddig, blev ingen sömn inatt… Mycket känslor, hon förlorade mkt blod och mår inte jättebra. Har ju lite sömn att ta igen… Nu ska jag till Halmstad med en kompis, men på BB får man inte hälsa på. Rätt surt😉

    • Det gjorde jag också vid första förlossningen men blev relativt snabbt pigg igen. Lite tråkigt att man inte får besöka men jag har förstått att det brukar vara så. Hoppas ni klan pusta ut och sova gott i natt nu! Ha det så trevligt i Halmstad!

  5. Wooo underbart Foto 💕 …
    /All Lycka & Kramar!

  6. Man behöver inte, som du säger, skriva om allt. Du får ha en fin vecka!

  7. Förstår att det foto har fått bästa platsen i ditt hem. Ha nu ne riktigt fin Måndag. Kramelikram

  8. Så sant! Ibland är det knepigt att vara personlig men inte privat. Håller helt med dig.
    Jag förstår din lycka! Fotot är väldigt vackert och bara att se på det ger fina minnnesbilder. Och visst är våra barn viktiga, även de vuxna.
    Mina döttrar och barnbarnen betyder också allt för mig och har berett mig så mycket glädje genom åre.

    Klart att fotot ska ha en hedersplats! Ett väldigt vackert brudpar och ett underbart foto i en fin miljö.
    Kram och trevlig måndag.

    • Visst är barnen till stor glädje och jag kan tänka mig att barnbarn är minst lika underbara. Än är vi ine där men hoppas det gör man så klart…

      Det står på parrad nu😀

      Kram och det samma!

  9. Vackert bröllopsfoto med fantastisk inramning av natur, gillar verkligen bron!
    Nej allt skriver man inte, mycket vill man ha för sig själv.
    Ha det så bra du bara kan.
    KRAM Primrose ,-)

    • Ja, det är verkligen en vacker bild så det var tur att det blev lite uppehåll i regnandet! Nej, allt kan eller vill i alla fall jag inte skriva om utan det blir i urval.

      Tack, kram och det samma!

  10. Ett mycket vackert foto. Förstår att det pryder sin plats🙂

  11. Så fint kort, stor måndagskram💝

  12. Så fint! Fredagen den 13:e var minsann en riktigt fin dag för er.
    Ha en fin måndag!
    Kram, Ingrid

  13. Underbar bild. Kärlek❤ Lycka
    Måndagskram❤

  14. Ett foto som skildrar en av livets stora stunder. Jag blir glad när jag håller på med släktforskningen och finner gamla bröllopsbilder

  15. vilken vacker bild på bröllopsparet! roligt att den är tagen ute och inte in en studio. mera personligt så!
    surdegar finns och dom ska man försöka hålla på mer än en armlängds avstånd. men ibland går det inte. sånt där dränerar en på energi. och just därför har jag sorterat bort negativa personer ur min sfär. och just därför står det på min blogg i presentationen att jag är villkorligt snäll… om man behandlar mig anständigt är jag snäll, men om man är dum mot mig är jag inte snäll utan tar bort såna personer ur min sfär.

  16. Ibland måste man bara vräka ur sig även om man inte vill säga allt. Du har all rätt att vara kryptisk. Vi förstår innebörden i alla fall. Vilken tur att paketet kom och vände på allt. Jag blev också glad av att se den väldigt fina bilden🙂 Barnen är verkligen den största glädjen😀

  17. Vilken vacker bild!🙂

  18. ♥ Kärlek ♥

  19. Vacker bild😀

  20. En jättevacker bild. Kram.

  21. yfronten

    Så vackert par, så vacker bild! Hoppas du blir av med surdegen snart!

  22. Vilken fin bild!!! Förstår om den värmer och du blir rörd!

  23. Vilket underbart foto❤

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

