Jag börjar misstänka…

…att jag är förföljd!

När jag lämnade gruvan i förrgår så konstaterade jag att ODD stod parkerad bredvid min bil! Senast vi sågs var i lilla grannhålan på en parkeringsplats när jag smög omkring på lekjakt men så dök han upp här…

Bosses lekar börjar minsann bli farliga eller är det bara så enkelt att jag har förevigat en kollegas bil😉 Ja, så är det säkert för även i går fanns han på plats troget vid min sida…

Nåja, annars inte mycket nytt under solen förutom att det har hunnit bli torsdag. Veckorna springer minst sagt fram.

Hoppas du får en bra dag!

bile

 

Categories: Uncategorized | 51 kommentarer

Inläggsnavigering

51 thoughts on “Jag börjar misstänka…

  1. Oooups en stalker😉 Ha en fin torsdag, kram

  2. haha, lekar får följder 😊

  3. Hihi, så det gå. Min kollegas bil kom med men hon såg när jag fotade och skakade på huvudet ni är ju tokiga med era bloggar. Jaja så kanske det kan va. Men roligt är det. Ha en bra dag kraam

  4. Ibland krävs det inte mycket för att man ska känna sig lite lätt paranoid😀 Du får försöka observera vem som sätter sig i ODD om du får tid över.

  5. Oj då! Detta är lite spöklikt med bilen! Här är torsdag ledig dag numera. Men med son-familj på besök så blir det inte sysslolöst. ;- ) Ha det gott!

  6. Haha, vilken rolig grej! Om det inte var en stalker förstås.

    Var ute igår och kollade hjälpmedel (Bosses tävling). Flera gånger såg jag just precis det jag behövde fota, men avstod. Kände mig påträngande, att det inte var läge. Andra gånger gick jag fram och frågade och bara fått glada utrop till svar. Det gäller, tror jag, att ha känselspröten ute, om det funkar eller inte.

    • Ha ha, nej det är det inte😀

      Jag har känt precis samma sak och därför avstått vid något tillfälle. Att använda sig av känselspröten är nog väldigt klokt…

  7. Ja, snart är det jul😀 haha!
    Jag tittar alltid på reg.skyltarna, så jag vågar inte ge mig på Bosses lekar😀 då bleve jag bli knasig, haha!
    Ha det gott och kram❤

  8. Glad Torsdag!

  9. Odd kanske tyckte det var oförskämt av dig att fota honom? Så han vill skrämmas lite nu?😉
    (Här ligger huvudvärken i ett stadigt grepp…)

  10. Jag tror absolut att det är en stalker😉
    Ha en bra dag, men se upp för Odd😀
    Kram

  11. Bosses lekar eller kanske är det ”Följa John” – jag menar följa Odd….
    Du är populär!
    Kram och trevlig torsdag.

  12. Ha ha ha ja som det kan gå🙂 fin dag kram

  13. Känns extremt misstänkt😉

  14. Exakt detsamma hände mig, för mig var det Gro som förföljt mig…. Tänk om vi hamnat i en Bosse-skräckis?🙂

    Kram ♥

  15. Haha akta dig för stalkern!!😀

  16. Jag hade blivit så nyfiken att jag genast hade kollat med transportstyrelsen vem som står på bilen🙂 Kram.

  17. Numer är det väl ganska säkert att smyga runt eftersom alla tror att det är Pokemonjakt😃

  18. Ooo… Så du har också en stalker nu? Passa dig, dom är svåra att bli av med…😉

    Gomorron!

  19. Du är roligt du, men funderar kan man ju alltid.
    Jag kom på mig själv med att kolla reg.nr idag då jag var ute, mina blickar sökte ideligen neråt på bilarna av någon obegriplig anledning. Vi påverkas, om vi vill eller inte.
    Ha det fint.
    Kram!

    • Jo men visst påverkas vi för jag kollar helt automatiskt fortfarande på registreringsskyltar. Nu vet jag vem ägaren är och det var garanterat inte sista gången som vi träffades😉

      Kram och grattis till ett väl utfört uppdrag!

  20. Oj…en stalker hihi
    /Kram

    Pst…
    Det var ju inte Tassel Maja katt fniss utan jag hon heter ju MaYa😉

  21. Vi får väl se om ODD fortsätter att förfölja dig. Jag kollar alltid på registreringsskyltarna på bilar jag ser. Jag vet egentligen inte varför, men det är kul när man ser något roligt bokstavskombination.
    Ha en skön kväll!
    Kram, Ingrid

    • Det kommer han eller hon att göra för vi har verkligen en gemensam beröringspunkt😉 Jo men visst är det! Jag kanske skulle ha ”Znogge” på vår skylt…

      Kram och det samma!

  22. Du får stalka stalkern och ta red på vem det är!

  23. So odd😉 Kul att bilens registreringsnummer passar så bra in även på Engelska. Spännande att få reda på vem som äger bilen. Du får fråga runt på jobbet🙂 Kram

  24. Ha haha så härligt, ,-)))
    Odd är ett fint lite udda pojknamn ,-)
    Bosses tävlingar sätter sina spår, gubben hojtar fortfarande om han ser något ”gammalt” jag letat efter ,-)))
    Ha det fint KRAM Primrose ,)

    • Visst är det udda men det är många namn i dag. Detta har i alla fall en ordentlig förankring i fornnordisk tid. Visst blir man lite ”miljöskadad” av lekandet.

      Kram och det samma😀

  25. Vi får väl hoppas att du inte har råkat ut för en stalker😉 Nej, det är inget att skämta om och så är det nog inte men det är ett lite kul sammanträffande🙂

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

