Gott, glatt.

…och festligt!

I går överraskade vi svärsonen som fyllde år. Själv trodde han att han skulle dinera med hustrun på tu man hand men vi var några fler som hängde på.

God mat och dryck trevligt sällskap och en fin kväll.

Antingen inledde vi med toast Skagen eller olivtallrik och huvudrätterna varierade. Men allt smakade bra och alla var väldigt nöjda. Yngsta fröken agerade chaufför så gott att dricka blev det också. Vår present blev ett presentkort i växthusbutiken vilket uppskattades. Bor man i hus finns det alltid något som behöver kompletteras…

Med tanke på att det var fredag så var flera av oss tämligen trötta vilket gjorde att kvällen inte blev så sen.

Så god natt och god morgon!

14390683_1359215784103659_5258791388247119715_n

Categories: Uncategorized | 42 kommentarer

Inläggsnavigering

42 thoughts on “Gott, glatt.

  1. Så mysigt med överraskning!
    Härlig kväll låter det som.

  2. så trevligt för er alla!

  3. Roligt med överraskning!🙂

  4. Trevligt kram

  5. Ett födelsedagsfirande helt i min smak! Grattis i efterskott till födelsedagsbarnet! Kram

  6. Så trevligt det såg ut! Och jag kan tänka mig att svärsonen blev glatt överraskad🙂
    Kram och trevlig lördag

  7. Överraskning & fest, i bästa sällskapet🙂 En guldkant på tillvaron🙂 kram

  8. Skoj och lät gott🙂 ja har man jobbat hela veckan är man ju lite seg på kvällen😦 men va trevligt med ett sådant presentkort🙂 fin lördag kram

  9. Trevligt! Kan tänka mig att han blev glad.

  10. hoppades han uppskattade en överraskningsfest! själv gillar jag inte överraskningar, men många gör ju det. och presentkort på plantskolan är ju en helt underbar present att få när man nyss har flyttat till hus!

  11. Låter super gott och mysigt . Tror säkert han blev både överraskad och glad över presenten. Har man en trädgård behöver man ju alltid nåt.

    Lördagskram från mig

  12. Kul med överraskningsfirande sådär🙂 Vilken bra present också – den kommer säkert väl till pass🙂

    Gomorron!

  13. sockenvagenssota

    Men ett så trevligt och gott firande det såg ut att vara! Hoppas du njuter av en mysig lördag med ❤️ Kram!

  14. yfronten

    Trevligt att gå ut och äta ett helt gäng! Praktisk överraskning också så behöver inte den som fyller år laga maten.🙂

  15. Såg gott ut det där.
    Ja du…Fredagar är jag halvt om halvt död när kl närmar sig 10.🙂

    Ha en fin fortsättning på helgen.

  16. Åh vilken mysig överraskning! ❤!
    Sånt älskar jag att läsa om!
    Trevlig kväll!😙

  17. Åhh vad kul med att överraska. Så kul att se reaktionen🙂 Ni verkar ha haft det supermysigt. Kram

  18. Sent omsider sätter jag mitt tassavtryck här och noterar, precis som jag redan gjort på Instagram, vad som försiggått. Flott.
    Trevlig kväll, natti säger jag, som ska upp tidigt i morgon. Kram❤

  19. Alltid kul med överraskningar och god mat så jag tror nog att svärsonen blev nöjd. Toast skagen är en favorit hos mig. En del tycker att det är tråkigt för att det är så vanligt men det spelar ju ingen roll när man tycker att det är gott🙂

  20. Överraskningar är alltid kul, mysigt verkade ni ha det också, härligt. Kramar

  21. Överraskningar är trevliga och extra trevliga om en själv får vara med. Låter som en jättefin kväll och perfekt med privatchaufför dessutom.
    Kram!

  22. Såå trevligt😀

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

