En summering av dagen…

…ser ut så här:

  • lite segt i morse
  • intensiv dag på jobbet
  • riktigt ok fortbildning
  • kamning och duschning av Herr Hund
  • bakade ”Märtas skurna chokladkakor”…

…vilket var precis den avkoppling jag behövde efter två intensiva dagar!

Snart mot sängen i sällskap med god bok. Ska påbörja ”Sekten som återuppstod” av Mariette Lindstein. Den första boken i serien var bra så jag hoppas denna håller samma klass.

God natt och sov sött!

Categories: Uncategorized | 15 kommentarer

Inläggsnavigering

15 thoughts on “En summering av dagen…

  1. yfronten

    Jag läste först ”Steken som återuppstod”, är nog sugen på kött efter en middag utan.🙂

  2. ”Sekten som återuppstod” av Mariette Lindstein har jag icke läst, känner varken igen författare eller boktitel. Ibland är det terapi att baka🙂 kram å go’ natt

    • Den första boken i den tänkta trilogin heter ”Sekten på Dimön” och den var inte alls tokig. Ja, det är det verkligen!

      Kram och det samma!

  3. Jag vill också läsa den! Har du lånat på bibblan, eller de har inte den redan? Det var mycket folk på vårt bibliotek idag, så jag ville inte fråga och krångla.

    • Jag beställde den medan den var under inköp på bibblan och hamnade först i kön. Smidigt och bra😀 Så den finns nog även på ditt bibliotek skulle jag tro…

  4. Det får du göra! Jag tyckte också att den var bra och spännande så jag hoppas naturligtvis även på denna…

  5. hoppas Herr Hund nöjd, sett dokumentär om sekter, vill inte läsa.

    • Skrämmande men på ett sätt ändå nyttig läsning. Författaren har själv varit högt uppsatt inom sientologerna men bröt sig loss efter 25 år. Bara en sådan sak för allt borde bygga på frivillighet! Se bara på Jehovas som har en hel del medlemmar även här…

  6. Märtas skurna är ju så goda!

  7. Aha, så imponerad av allt du bakar..och det är väl en nog så bra avkoppling efter intensiva dagar!!! Sov så gott!!!

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

