På allmän begäran…

…får man väl säga kommer här en bild på brudens mor!

Fast inte bara på mig utan på hela familjen och på brudparet.  Men jag säger som Lindex! ”Here today, gone tomorrow” så den plockas nog bort. Hur som helst så var jag nöjd med kläderna och skönare skor har jag nog inte haft på många år. Det är verkligen ett gott betyg med tanke på min fallenhet för skoskav.

Redan måndag och en ny vecka på gång. Arbetsdagarna är fullbokade så det finns inte plats till någon som helst extra utsvävning. Dessutom ska jag se till att komma hem i tid. Förra veckan blev det redan några timmar extra arbetstid och det ska inte bli en ovana.

Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

 

 

moddern

Categories: Uncategorized | 77 kommentarer

Inläggsnavigering

77 thoughts on “På allmän begäran…

  1. Mari

    Fin bild på hela gänget och jag måste säga att brudens ser mycket elegant ut. Du klär helt klart i hatt!

  2. Så vacker bild !!

  3. Go morgon, tack för att Du visade oss bilden, så kul att få se Er, en mycket fin bild, kram

  4. Ingrid

    Tack för att jag fick ta del av den fina bröllopsbilden. Brudens mor är ju hur fin som helst!
    Ha en fin dag!
    Kram, Ingrid

  5. Tack för att du visar denna eleganta bilden! Underbart vackert familjekort😀
    Brudens mor är då verkligen tjusig och klär så fint i hatt!
    God morgon och veckostart! Kram❤

  6. Vilken underbar bild! ❤️

  7. Ezter

    Så fina ni är allihop! Ta inte bort bilden den är fin. Ha en fin måndag🙂

  8. Jättefint!

  9. Väldigt roligt att se er alla tillsammans denna stora dag.
    Tack för att du visade fotot! Och ni är verkligen vackra!
    Stor kram och trevlig måndag.
    Regn här idag….

  10. Så fina ni är allihopa… ♥

    Kram på dig ♥

  11. Verkligen en supersnygg outfit!!
    Kram

  12. Mycket vackert foto,
    Så tjusiga ni är!
    Tack kul att få se.
    Du är otroligt vacker i rosa klänning och liten jacka skor hatt och väskan allt i rosa.
    Mycket bra val ,-)
    Du letade ju länge efter rosa, och det blev så lyckat! ,-)
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    • Tack! Det tog onekligen sin tid att få ihop allt men jag blev nöjd till slut. Kläderna kan användas vid fler tillfällen och var för sig vilket jag gillar😀

      Kram och det samma😀

  13. Så trevligt att du visar den finfina bilden av din familj, tack! Så snygg Du är Znogge.
    Kram

  14. Måste ju kommentera Brudkänningen den vackra bruden bär, inte lätt att hitta Brudklänning, men den är otroligt sötvacker! Så himla fin ,-))
    KRAM igen Primrose ,-)

    • Brudklänningen blev verkligen bra. Stilren men ändå mjuk tack vara den fina spetsen. Sedan så tyckte jag mycket om den v-ringade ryggen.

      Kram igen😀

  15. Så vackra ni är allesamman🙂
    /Kram & all Lycka!

  16. Åh, vilken fin bild och vad roligt att se hela familjen🙂 kram Diana

  17. Så roligt att få se er alla! Ni är så fina! Och dina kläder var jättesnygga. Jag gillar också rosa!
    Hoppas du får en bra måndag!
    Kram

  18. Fin bild och så bra att skorna satt som de skulle!

  19. Vilket fint gäng!! Fantastiskt brudpar och du är så otroligt fin. Verkligen! Kram

  20. minsoltrappa

    Tack, det känns som en bra ny vecka.
    Nästan lite märkligt – efter alla sommarveckor på annat håll, så hamnar jag mitt i bröllopet. Underbart! Och härligt att titta in till dig igen.
    Ha det fint!
    Kram Mia

  21. Ni är alla så fina!

  22. yfronten

    Finfin bild på hela familjen! Jag vet ju att du och männen inte är så pigga på att vara med på bild, men någon gång kan det väl vara fint att ha alla samlade och kvar att titta på genom åren. Snygg klänning och tjusigt med hatt!

  23. En kanonbild! Så vackert med familjen och man ser hur fin kyrkan är inuti Låt bilden ligga kvar!🙂 Kram

  24. Så vacker bild. Tack att du visade den. Jag har varit så nyfiken, är född så´n, tror jag. Du passar verkligen toppen i dina fina kläder, en dress som jag skulle kunna önska mig. Hatten, jättefin och passar dig utmärkt.
    Toppenbild, så roligt för dig att ha. Ta inte bort den.
    Trevlig kväll och kram till dig.

    • Tack! Det är bara nyttigt och bra att vara nyfiken har jag lärt mig så det ska du inte ändra på😉 Jag tycker själv att bilden är fin och är glad för att ha den så den får vara kvar tror jag.

      Kram och det samma önskar jag dig😀

  25. Så fin bild. Och så roligt att se dig på bild här i bloggen. Kram.

  26. Malde

    Vacker bild! Jag är tacksam och glad att få se den. Roligt att även fotografen fastnar på bild🙂

    Kram❤

  27. Vilken vacker familj. Vad fin du var. Du klär jättebra i rosa🙂 Kram

  28. Jättekul att få se din fina klänning och allt som hör till. Du lyckades verkligen hitta det perfekta. Jag gillar speciellt hatten. Kanske för att jag själv är så rädd för att använda hatt🙂

    • Tack för din snälla kommentar! Jag blev väldigt nöjd med allt men tyvärr han jackan bli lite stor. Nåja, det hade varit värre om det var tvärtom😉 Jag är glad för att jag köpte hatten för jag hade liksom spetsat in mig på att ha det. Blir inte dagligdags precis😉

  29. Men så roligt att få er alla samlade på en och samma bild, och håller med alla tidigare talare att ni är såå fina allesammans..brudens klänning suck….så vacker! Och din rosa outfit med den ursnygga hatten,så läckert! Nu vet jag vad jag ska ha om jag blir bjuden på bröllop, tack för tipsen!!!! Och tack för att du visar upp denna fina bild!!!!

  30. Tur då att jag hann titta in innan bilden plockas bort. Ni är alla fantastiskt fina!
    Tack för att vi fick se!

    Kram

  31. Så fina ni är!

  32. Vilken fin bild på er. Wow din outfit klädde dig verkligen – såå fin🙂

  33. ÅNTLIGEN!!! Som vi har väntat🙂

    Jättefin bild, och kul att få se hur fin du blev i dom nogsamt införskaffade kläderna🙂
    Kram

  34. den där rosa färgen älskar jag. Din outfit var väldigt fin. Har massa plagg i den färgen. Såå fin du är..
    Det är så roöligt att se si bloggvän.
    kramis önskar Mickan

  35. sockenvagenssota

    Så fina ni alla är ❤️👍🏻 verkligen fin outfit du hade dagen till ära!

  36. Fin bild på er tillsammans! Inte så ofta man får chansen att vara sådär högtidsklädd! Fina!

  37. Vilken underbar bild, på er alla!🙏 Du är strålande vacker! Bra val av kläder! Ska själv ha liknande nyans i helgen, på min klänning, då vi ska iväg på ett bröllop 😊

    Kram😊

    • Tack för din snälla kommentar! Jag blev nöjd med kläderna och trivdes bra med färgvalet. Så roligt att ni har ett bröllop att se fram emot!

      Kram

  38. Du är stilig och fin på kortet, verkligen lyckad kombo av kläder. Festligt med hatt också! Duktig är du på sånt och lägger ner tid när det behövs. Jag som inte alls kan sånt kan bli lite avundsjuk på er som kan och vill! ;- )

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

