Jo då…

…hammocken är på plats och smidigt gick det!

Husse och svärson visade sig vara ett vinnande koncept och monteringen gick över all förväntan. Själv tog jag min uppgift som arbetsledare på största allvar och flyttade fram en trädgårdsstol så att jag satt på första parkett i solen och hade stenkoll. Kände själv att jag var ett stort stöd😉

När allt var klart grillade äldsta fröken kryddstarka korvar som avnjöts i behaglig sensommarvärme på terrassen. Gott och trevligt på alla vis och även svärfar anslöt.

När maten var avklarad fick vi se en film som bröllopsfotografen sammanställt från bröllopet. Själv blev jag rörd bara jag såg brudparets namn i vinjetten. Dessutom hade vi förmånen att få alla bilderna vilka samtliga är en fröjd för ögat. Ok, kanske inte dem på mig men vissa saker får man bjuda på!

En härlig sensommardag på alla vis och när kvällen var inne nattades hammocken och skyddet åkte på.

En lördag med klass förtjänar några bilder! Samtliga klickbara så klart!

 

Categories: Uncategorized | 45 kommentarer

Inläggsnavigering

45 thoughts on “Jo då…

  1. Ezter

    Var är bilden på sig?😉

  2. Åh…vilka ljuvliga bröllopsbilder! Å såna vackra döttrar du har! Ser ju också på instagram att hammocken blev ihopmonterad på bästa sätt🙂
    Sov så gott! Kram

  3. Vackra bilder! Gillar den när bruden sitter på trappan!

  4. Mari

    Åh så fina bilder! Men hur var det nu? Var vi inte lovade en bild på brudens mor i den rosa outfiten, hatten och allt? 😎

  5. Låter som en underbar energiboostad dag!

    Kram Jenny

  6. Men åh vilka bilder och vilken vacker dotter du har kram

  7. Åhh vilka underbara bilder!❤️

    Tycker du valde en bra arbetsroll under monterandet, den bästa!👍😊

    Kram ❤️

  8. Verkligen jättefina bilder!
    Önskar dig en fin söndag
    Kram

  9. Vilka jättefina bilder!🙂 Men jag saknar dom på dig?

    Haha! Du tar verkligen ditt jobb som arbetsledare på fullaste allvar😀
    Kram

  10. Waooooo underbara Foto sååå vackra 💕 ….
    /Kram fina!

  11. Underbart vackra foton😀 vackra döttrar, båda två! Men var är bild på dig??
    Skyltsöndagskram❤

  12. Ha haha ja du lurades att du inte hamnat på ett enda kort ,-)))
    Så vackert! Systrarna är så vackra båda två, ,-)
    Vilka klänningar.
    Snyggt Brudpar, bilden inne i kyrkan, WOW.
    Kul att få se ,-)
    Bra att hammocken kom på plats snabbt.
    Arbetsledare är ett viktigt jobb, jag om jag får välja väljer gärna det ,-))
    Ha det nu så fint
    KRAM Primrose ,-)

    • Ja, det är fina, rara och omtänksamma flickor vi begåvats med! Även sonen får godkänt😉

      Monteringen gick ovanligt smidigt så det var vi tacksamma för!

      Kram och det samma❤

  13. Vilka vackra bilder! Och vädligt varckra döttrar.
    Fotot på bruden sittandes på trappan är så fin! Många tankar här…
    Vilken härlig dag! Och jag tror din insats som arbetsledare var helt avgörande för arbetets gång.
    Önskar er en fin söndag.
    Kram!

  14. Ser inte bilden på dig! ;- ) Den där på bruden i trappan är oerhört fin!

  15. Åh, så fina bilder! Förstår absolut att du blev rörd!
    Skönt att hammocken blev monterad och att ni fick en trevlig dag🙂
    Kram

  16. Vilka vackra bilder!

  17. Såååå vackert………………:-)

    Kram ♥

  18. vilken vacker klänning, håruppsättning, vackra bilder. Älskar spetsen på klänningen. så vacker….
    kramis

  19. Ojoj, vilka tjusiga bilder. Förstår att du känner dig stolt och glad. Fina döttrar.
    Urtjusig bröllopsklänning.
    Väntar fortfarande på bilden av dig och dina fina kläder som du köpte.
    Varm kram!

  20. Verkligen vackra bilder, fina döttrar Du har🙂 Visst är bruden mest lik Dig av dem två? kram

    • Tack. Jag vet faktiskt inte vem som flickorna är lika. Tittar man på bilder på mig som liten är yngsta fröken lik mig. Svårt att se likheterna själv tycker jag. Men när det gäller andras barn har jag inga svårigheter att se dem. Kanske blir man ”hemmablind”!

      Kram

  21. yfronten

    Vad kul att ha en film. Så fina bilder! Visst blir man rörd av bröllop!

  22. Jag skulle också ha blivit rörd av att se en film från något av mina barns bröllop. Vilka härliga känslor det måste framkalla och så roligt att ha alla dessa bilder och filmer att minnas tillbaka med🙂
    Kram.

  23. Gunga sin själ i en hammock av Hansson de Woolf – minns du

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

