Så att det rök ur öronen!

Så var det dags för Bosses 23:e uppgift i hans lilla lek och denna gång gällde det att föreviga så många fortskaffningsmedel som möjligt på en och samma bild. För min del var det lite av en tidsbrist så därför hann jag inte ta mig in till stora staden och placera mig på strategisk plats. I stället fick jag nöja mig med det som fanns på hemmaplan eller närmare bestämt intill stranden i lilla grannhålan.

Jag försökte ge sken av att jag fotograferade vattnet men paret i husbilen dök upp och tittade minst sagt misstänksamt på mig. Men vissa saker får man bjuda på. Precis som med selfien. På en är jag arg så att det ryker ur öronen men på den andra ser jag mest helknäpp ut. Faktum var att jag mest skrattade så den bilden var inte lätt.

Men här är mitt bidrag och bilderna är som vanligt klickbara. Fast två av dem förtjänar inte någon närmare inspektion!

Categories: Uncategorized | 26 kommentarer

Inläggsnavigering

26 thoughts on “Så att det rök ur öronen!

  1. OMG bästa bilden😀 Tack❤

  2. Bra!
    Hälsnigar från Edinburgh

  3. Helt underbar min, hi hi.. 😠
    Bra utfört uppdrag.

    Kram ❤

  4. Men OJ så bra ,-)))))
    Grattis! ,-)
    Va många fordon du lyckas få, och kanon arg bild ,-)))
    Tummen upp!
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

  5. Det gick bra på hemmaplan. Om du visade upp den minen vad det väl ingen som vågade säga något. Helst när det kom ut rök. Jag gissar på de tog skydd.🙂
    Kram Bosse.
    Ps. Jag begriper inte varför jag ska fylla i uppgifter både här och när jag ska svara på min egen blogg. Dessutom kom det in någon som jag inte ens godkänt. Om sådant tycker jag intet.

  6. Pingback: Dags att radera | Bosse Lidén

  7. Bra jobbat!
    Du har haft mycket idag…Kanske blir det vilodag i morgon.
    Grattis till väl utfört uppdrag!
    Och din arga min gillas. Tänk att du kunde hålla dig för skratt…
    Kram!

  8. Många fordon blev det – riktigt bra jobbat! Det är inte lätt att se arg ut på beställning, men du klarade det galant!

  9. Haha! Älskar arg-selfiesarna😀

  10. Ja du ser lite förbenad ut :-)!

  11. Arg argare argast hihi. Du har fixat Bosses lek jättebra, och det är roligt att se allas argbilder.

    Kram på dig.

  12. gunwah

    Jättebra utfört uppdrag 👍🏻🙂 Och arga bilden var mitt i prick. Så roligt med Bosses lekar. Ha en fin vecka och lekkram 🙂

  13. Väldigt fina bilder🙂 Kul att du bjussar lite på dig själv.

  14. Haha jätterolig arg selfie bild, grattis till dej också som klarade detta så bra, blir så imponerad av alla. Ha det bra kraam

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

