Jag skulle inte säga…

…att jag var avis men nog skulle jag gärna bo så!

I går hälsade vi på favoritkusinen med familj som just köpt nytt hus. Havsutsikt, Danmark i blickfånget och bara så vackert! Kronobergs slott mitt emot.

Så ja, lite avis är jag nog ändå.

God mat fick vi som vanligt och äktenskapdsdieten fick stryka på foten men en trevlig kväll var det. Yngsta fröken hade möjlighet att hänga med vilket var  väldigt trevligt för minst lika roligt att ungdomarna träffas. Faktum är att jag flyttar nog in i morgon…

Gott och trevligt på alla vis!

Ha en bra söndag .

Vyen

Categories: Uncategorized | 42 kommentarer

Inläggsnavigering

42 thoughts on “Jag skulle inte säga…

  1. Lycka till med flytten! He he…

  2. Så fint. När jag promenerade längs Öresund vid mitt Landskrona besök, såg jag många med så vackra utsikter. Och flera verkade faktiskt njuta av det. Annars är jag mest förbryllad över alla dessa vackra hus och tomter som sällan används. Så här fina vyer ska nyttjas.

  3. Vad härligt! Utsikten betyder mycket. Jag har en kusin som bor på Ön och har utsikt över vattnet och Öresundsbron. Där skulle jag kunna sitta hela dagarna och bara titta.
    Kram

  4. Det låter som ett härligt boende! Äktenskapsdieten? Vad är nu det för någonting?
    Trevlig söndag!
    Kram, Ingrid

  5. Utsikten, betyder mycket för mig. Om jag nu kan välja. Hellre sjöutsikt än en stuga i skogen.
    Trevlig söndag och kram❤

  6. Ezter

    Jag skulle också vilja på med havsutsikt eller iallafall vid havet. Det kommer dock aldrig att hända, finns inte den ekonomi som krävs och man ska ju mer än bara bo!
    Tänk när man ska putsa bort saltet från så stora fönster, inte så kul😉

  7. flytta du, generationsboende är mysigt (sonen har havsutsikt från matbordet – men vissa dagar kan fastspända möbler flyga runt ändå) 🌊

  8. Vilken utsikt, så mysigt kan också tänka mig att flytta in kram

  9. Vilken fantastisk utsikt! Men det blåser säkert jättemycket på vintern… (surt sa räven…😉 )

    Ha en skön söndag!🙂

  10. åh, vilka fönster !

  11. Härligt. Skulle oxå kunna tänka mig sådan utsikt🙂 men Norrland är Norrland så Skåne får nog vara för min del🙂 kram

  12. Vilken fantastisk utsikt! Förstår verkligen att de trivs i sitt nya hus🙂
    Kram och trevlig söndag

  13. Så himla fint dom bor, Wow…🙂

    Kram ♥

  14. Ja jag förstår dem bor väl en aning närmre havet än vi men vi har det underbart här & havet är såå ljuvligt ..ja första veckan är ok om det går i ett lugnt tecken …här börjas 4 v i morgon🙂 har ju varit sjukskriven för utmattningssyndrom så får se hur det känns när vi är åter ….ha en fin söndag kram

  15. Härligt med sån utsikt! (Men vi har ju en hel del vatten att kika på också, så vi är så nöjda så ;))

  16. Så fint! Lika fint som på andra sidan. Strandvejen.
    Ha det gott!

  17. Haha, jag tyckte du skrev i förra inlägget att ni skulle åka norrut och då föreställde jag mig inte att man skulle kunna se Danmark. Men allt är ju relativt😉 Det läget ser inte helt fel ut🙂

  18. Jag förstå att du är lite avis på den utsikten.

  19. Stora fönster är härligt, släpper in ljus och vyer! Klart du ska flytta in ;- )) Fast det kan väl bli trångt!

  20. Lite småavis kan man gott få vara🙂

  21. Wow vilken fantastisk utsikt!👌🙏❤️

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

