Nu börjar det närma sig…

…och det med stormsteg!

Onsdagen är redan här…

…och vid lunchtid kommer son med flickvän från Stockholm för att bo hos oss över bröllopet. ”Our dog from Brazil” kommer naturligtvis också med även om han inte är inbjuden till kvällen utan vackert får stanna hemma.

Själv börjar jag bli klar med det mesta men har ännu ett par saker som måste inhandlas. Dessutom är talet inte helt spikat men det dröjer inte länge förrän det sitter som det ska hoppas jag. Helt ärligt kan jag inte riktigt förstå att vi snart är där för det har varit en lång resa. Men så är det och jag längtar verkligen. Har liksom svårt att fokusera på något annat så ja, jag ser verkligen fram emot lördagen!

Nu gäller det bara att ödet inte sätter krokben på något vis…

Ha en bra dag!

bröl

Categories: Uncategorized | 46 kommentarer

Inläggsnavigering

46 thoughts on “Nu börjar det närma sig…

  1. Åh vad roligt! Stort grattis inför lördagen🙂

  2. Verkligen spännande att få se alla bilder sen. Vi har ju också varit med på den här resan, fast lite vid sidan av då🙂

    Ha en toppendag!

  3. Ezter

    Tänk att ni är där nu! Det var ju så långt fram! Förstår din känsla och håller tummarna att allt fungerar hela vägen ❤️

  4. Kan tänka mig att det har varit mycket att stå i nu sista tiden innan bröllopet, att ni tänkt igenom ett flertal gånger ”Har vi glömt något”.
    Hoppas det blir en oförglömlig dag för alla inblandad!
    kram

  5. Men ååh, så roligt att den stora dagen snart är här😀😀

  6. Tänk så fort det går. Alla förberedelser vi fått följa. Och nu all förväntan.

  7. Spännande! Rolig sysselsättning 😊

  8. Oj oj. Börjar vi bli nervösa? Blir toppen!

  9. Åh, jag kan riktigt känna spänningen hos er alla🙂 Förstår att du längtar till lördag!
    Ha så trevligt med sonen och flickvännen!
    Kram

  10. Helt otroligt på ett positivt sätt🙂 Det kändes så långt till augusti när Du berättade om bröllopsplanerna,
    jag vet att jag tyckte Ni bokat kyrkan så tidigt… inte visste jag att det var sådan kö att få gifta sig i en viss kyrka å en viss dag, nu vet jag det🙂
    Jag förstår att Du har längtat❤
    Blir skoj att få se brudklänningen å Din vackra dotter så klart🙂 kram

    • Det kändes som en evighet tidigare men nu är vi snart där och det ska bli så roligt. Här hos oss är det kö till kyrkorna så man får verkligen vara uti i god tid om man vill gifta sig under sommaren. Men nu är vi snart där och jag återkommer så klart med massor av bilder😀

      Kram

  11. (en kort resa för oss; pratade om det på måndag, gifte oss på lördag ❤️ )

  12. Låter hur bra som helst🙂 hoppas man får se någon bild🙂 kul att se fram emot ha en skön onsdag kram

  13. Så spännande…………..🙂

    Kram på dig ♥

  14. ditteakker

    Jag förstår att du gläder dig. Ett bröllop i familjen är ju något alldeles extra. Och talet kommer att bli alldeles utmärkt. Önskar dig en fin dag och snart är dagen B här! Stor kram!

  15. Nej inga krokben…. Förstår att lördagen är något att längta efter, efter lång tids planering.

  16. Spännande och roligt!!!!
    När jag gifte mig för några år sedan så blev det bara 2,5 månad efter att det friades så det var en kort väntan. Allt blev perfekt men vi hade bara med närmsta familjen så det behövdes inte samma planering ❤️

  17. Spännande med en lång väg till bröllop!❤
    Själv har jag haft bråttom vid mina båda två😀 vet inte varför, men lite hemligt och så har varit min melodi.
    Nu är jag nyfiken på alla klädslar!
    Kram❤

    • Det är så olika hur man vill ha det och det finns liksom inget rätt eller fel! Upp till var och en helt enkelt. Bilder kommer men först på lördag.

      Kram❤

  18. Det kommer att bli sååå bra, men jag förstår mer än väl dina fjärilar i magen. Husse får väl agera sufflör från ”under bordet”🙂 KRam

    • Det ordnar sig nog. Ingen vet ju vad jag skulle sagt om jag säger fel. Lite nerver är jag nog inte ensam om att känna av😉

      Kram

  19. Mycket jobb men också helt underbart förstås!

  20. Åh, är det på lördag det är dags! Så spännande!!! Har fått reda på att min brors dotter (som jag är gudmor åt) gifter sig på lördag, å lite ledsen är jag för jag är inte bjuden…men allt kostar, så det kanske är därför vi ej är bjudna…

    Ha en underbar lördag!!!

    • Jag förstår att det känns tråkigt att ni inte är bjudna men det är så olika hur man vill ha det. Bröllop är inte billiga i alla fall, den saken är säker!

      Tack!

  21. Ha en härlig lördag !

  22. Hemma med en uppkoppling som just nu fungerar.
    Snart kommer lördagen och det kommer att bli precis så fantastiskt och underbart som du tänker dig. Talet kommer att gå galant det är är jag helt säker på.
    Jätte kram från Enskede.

  23. Ja, tänk att ni redan är så nära. Vad ska ni längta efter sedan? Finns säkert massor🙂

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

