Så nöjd…

…med dagen så!

Fina presenter, trevligt sällskap och Husse grillade goda högrevsburgare. Då kan man inte klaga.

Nu är disken undan och det mesta på plats så jag drar mig mot sängen. Enda misstaget var väl att svågern min tagit fel present så min anländer senare i veckan men det går det med. Fick vackra blommor och presenterna gick i Georg Jensens tecken. Helt i min smak. Dessutom fick jag en fin bricka från Björn Wiinblad som jag länge velat ha.

Ett år äldre, ett år klokare eller hur det nu är! Men ett år tröttare så i morgon unnar jag mig nog en sovmorgon.

Tack för alla grattis och ha en fin tisdag när det blir så dags!

kalas

Categories: Uncategorized | 66 kommentarer

Inläggsnavigering

66 thoughts on “Så nöjd…

  1. Åh, så fint. Grattis! Känns bra att du fått en så fin dag.

  2. Grattis! Vi fyller nära varandra!

  3. Oh inte helt fel med födelsedag ändå… blommorna var väldans fina🙂 tårtan helt underbar, gillar vitt🙂 kram å go fortsättning på födelsedagsåret❤

  4. Grattis i efterskott!!!

  5. Låter som om du haft en fantastisk födelsedag. Det är bra, man ska bli bortskämd på sin dag🙂 Kram

  6. Så nu har du bara 30 dagar kvar av födelsedagsmånaden…😉

    Fina presenter, och den där tabben med att ta fel, det gör ju bara att det sprids lite på gracerna🙂

    Ha en härlig tisdag!
    Kram

  7. Härligt, grattis i efterskott kram

  8. Så underbart ❤️ …
    /Grattiskram fina!

  9. Vilken toppendag du fick! Vi klagar inte heller, sonen cyklade till oss med lunch; hemlagade ekologiska köttbullar🙂

  10. Ezter

    Du blev rejält firad! Hoppas du fått sova ut idag. Första natten på länge jag verkligen sovit! Det är skönt att sova gott🙂

  11. Nämen har du fyllt år? Grattis grattis grattis… **** BLOMMA ****

    Stor kram ♥

  12. Låter ju inte helt fel🙂 G J har ju såå fina saker🙂 gott med hamburgare o tårta mums🙂 fin tisdag kram

  13. Ett stort GRATTIS i efterskott.
    Härligt att du fick en finfin födelsedag med presenter och blommor. Det brukar kännas trevligt.
    Du är värd en sovmorgon.
    Kram!

  14. VIlken trevlig dag! Och Georg Jensen är en klar favorit hos mig också. Passerar gärna butiken nere på Birger Jarlsgatan, mest blir det att titta förstås….Men en del finns alltid på önskelistan.
    Både mat och tårta ser väldigt inbjudande ut!
    Och skönt att du kan vila dig i form i dag.
    Kram!

    • Ja, det blev en riktigt bra dag på alla vis. Dock vaknade jag tidigt för grannen har hantverkare och de tar inte sovmorgon precis!

      Kram

  15. Vilken toppendag det blev! Och fina presenter fick du också🙂 Perfekt!
    Ha nu en fin tisdag
    Kram

  16. Det finns väl nästan inget bättre än en nöjd jubilar!
    Jag har inte smakat högrevsburgare ännu, men det verkar vara gott! Kram

  17. Grattis en dag i efterskott! Det ser ut som om du fick en toppendag! Ha nu en fin tisdag också, kanske lite rester efter tårtan slinker ner. Nu är det nästan bara en vecka kvar på sommarlovet. Den kan bli fin!

  18. Massa grattis

  19. Grattis i efterskott!

  20. Ja kan se och läsa att du är en nöjd tjej:)) Ett år äldre och klokare!! Fina presenter fick du även och gott att äta. Om jag inte har grattat dig så säger bara Tio tusen röda rosor vill jag skänka dig och ett grattis i efterskott:))

  21. Förstår du haft det gott på din dag. Ett år äldre och ett år klokare. Inte dumt.

    Kram till dig!

  22. Men åh, stort grattis😀

  23. Grattis i efterskott!
    Hoppas sovmorgonen blev lång och skön!

  24. Så trevligt att årsdagsfirandet var till belåtenhet.
    Hoppas att du haft en skön tisdag!
    Kram, Ingrid

  25. Härlig födelsedag, så söt tårta. Sovmorgon tycker jag verkligen du ska unna dej. Oj vad jobbigt det var att gå upp idag, första dagen efter semestern. Kramar

  26. Trodde jag grattat dig här. Men du har fått grattis på andra medier😀
    Tror jag känner mig vilsen i almanackan😉
    Nattakram❤

  27. Låter som en bra födelsedag, grattis!

  28. Vad härligt! Stort grattis!!

  29. Grattis lite såhär i efterskott!!! Fyller du år den 1:a Augusti? Samma dag som vår yngsta son! En perfekt dag att fylla år på. Så härligt uppvaktad du har blivit!!
    Kram och sov gott! ♥

  30. Grattis i efterskott!
    Härlig sandslottstävling nedan!
    Ha en fin dag!

  31. Tassar in och önskar grattis i efterskott. Kram.

  32. sockenvagenssota

    Och ett stort grattis i efterskott ❤️🎈🎁🌷

  33. Det verkar ha varit en bra födelsedag med lagom mycket uppvaktning och uppskattade presenter. Grattis igen🙂

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

