I går…

…var det alltså dags för årets sandslottstävling.

Tyvärr var inte vädergudarna på vår sida utan det började småregna tämligen snabbt. Dessutom var inte kreativiteten på topp heller utan det var nästan lite av en besvikelse. Man är liksom van vid en skaparglöd som brukar imponera. Men det fanns ändå några fina mästerverk.

Bäst denna gång var skulpturen med namnet ”Who let Trump in” men det är naturligtvis min subjektiva bedömning och allt ligger i betraktarens ögon. Det inplanerade badet uteblev och vi cyklade hem tämligen snabbt. Lite senare anslöt min favoritmoster och vi fikade tillsammans medan Husse hälsade på sin mamma.

I dag blir jag ett år äldre vilket känns så där men som min kusin kirurgen brukar säga, ”alternativet är sämre”!

Hoppas du får en fin 1:a augusti!

Så några bilder och även bloggaren är med. Kryss i taket!

God natt och god morgon.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Categories: Uncategorized | 40 kommentarer

Inläggsnavigering

40 thoughts on “I går…

  1. Vilken tur att jag tittade in nu då så jag får äran att gratulera dig! 😊
    Hipp hipp hurra! 🎉 🎊

  2. Ezter

    Grattis❤️

  3. Stort grattis på födelsedagen, jag har slutat tänka ålder, att fylla år är roligt, känns lite speciellt. Önskar dej nu en speciell mysig dag, kraaam🎂🎶

  4. Gillade den Who Put-in Trump bäst. Med två händer som möts.
    Är det dig man ser fotandes sig själv? Önskar dig en skön födelsedag!

  5. Grattis och tack för bilderna!

  6. Har den äran på födelsedagen❤ och så fina sandslottsbilder, vilken konstnÄrlighet!
    Kram

  7. Åhå! Kusinen har allt rätt där🙂 Stort GRATTIS till dig!😀

  8. Så roligt att se alla bilderna från tävlingen och kul att känna igen dem, för du är den andra av mina bloggvänner som varit där och fotat.
    Grattis på årsdagen!

  9. Stort grattis på födelsedagen!
    Och vilka fina skulpturer som gjordes där på stranden🙂
    Kram och hoppas du får en fin dag!

  10. Hipp hipp Hurra å Grattis❤❤

    Så kul med en sådan tävling och att folk faktiskt deltar,
    en rolig tradition.

    kram

  11. Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Ett stort grattis på din födelsadag och jag lovar att inte sjunga….
    Önskar dig en fin dag på alla sätt.
    Trevligt att få vara med här på stranden i det kreativa skapandet.
    Jag tycker att skapelserna du fotograferat är jättefina och även min favorit blir ”Who let Trump in”
    Och du gjorde dig bra där på bild!
    Kram!

    • Tack! Visst var det måna kreativa men helt omedvetet jämför man med tidigare år. Synd bara att det började regna men det kunde varit värre😉

      Tack, lagom anonym bild för min smak!

      Kram

  12. Ett stort grattis till dig🙂 hurra hurra hurra å vi var där oxå men inte så länge för jag frös hi hi fin dag kram

  13. Imponerande! Vilka verk!

    Kram Jenny

  14. Stort grattis på födelsedagen! Fast jag instämmer i att det kanske inte är så himla kul att bli ett år äldre igen. Men din kusin har helt rätt så klart.
    Härliga bilder på alla sandskulpturer🙂

  15. Grattis! Hoppas du blev riktigt firad!
    Kram

  16. Sommarläxan har du fixat bra, och jag säger ännu en gång GRATTIS till dig. Hoppas dagen varit bra. Mysig och så.

    Kram från mig

  17. Men wow!! Grattis😀

  18. Synd med vädret men jag tycker de lyckades bra ändå!

  19. Grattis på födelsedagen!
    Vilka fina skapelser ni fick se igår🙂
    Kram

  20. Fina bilder! Och som sagt grattis i efterskott!

  21. Stort grattis i efterskott🙂 Jag tycker att de fick till fina konstverk trots regnet. Men allt ligger ju i betraktarens ögon och jag skulle aldrig kunna göra något sånt själv. Det är nog därför jag blir så lätt imponerad🙂

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

