Hur vackert får man…

…egentligen bo?

Efter trettio år med Husse på denna fantastiska plats blir man lätt ödmjuk!

Stränder utomlands i all ära men vi är verkligen borstskämda på hemmaplan. Den lilla detaljen är väl bara att det svenska klimatet lämnar en del att önska men i går var det en en underbar kväll.

Ibland tror jag att man blir hemmablind och missar det vi verkligen har omkring oss men ska man vara krass så kan vi inte klaga!

Att få gå barfota här. Bada i kristallklart vatten och så milsvida stränder….

Hoppas du får en fin onsdag!

13686556_1298980736793831_2775839943216483045_n

Categories: Uncategorized | 46 kommentarer

Inläggsnavigering

46 thoughts on “Hur vackert får man…

  1. Ser fantastiskt fint ut! Och visst ska man uppskatta det man har. Jag börjar med att uppskatta tisdagskvällen innan jag tar itu med onsdagen🙂

    Kram och ha en härlig kväll!

  2. Ser ut att vara helt underbart!

  3. yfronten

    Jag är ingen vän av sand, men det där är verkligen vackert!🙂

  4. Så vackert! Nu vet jag inte exakt var du bor…västkusten eller skåne?

  5. Det finns så mycket vackert runt oss om vi bara öppnar ögonen och ser efter: Lätt att bli hemmablind. Ha en bra dag!

  6. Ni bor ju helt andlöst magiskt vackert! Kram❤

  7. Stort grattis till er bröllopsdag<3

    Ser verkligen ljuvligt ut att bo där vid havet! Sandstrand och havsbris dagligen – ljuvligt.

    Önskar er en fortsatt underbar dag!
    Kramar

  8. Eller hur! Vi är också lyckliga över att bo cykelväg från havsiga klippor! 😊

  9. Så vackert kram

  10. Ser verkligen underbart ut! Njut!
    Ha en fin dag du också!

  11. NU är onsdagen här, och jag ska försöka njuta av den – hoppas du gör detsamma🙂

    Kram och gomorron!

  12. Jag håller med, det är lätt att bli hemmablind och inte uppskatta alla fantastiska platser som finns i ens närhet. Jag bodde nära havet tidigare och brukade äta frukost på stranden. Älskar lugnet vid havet på morgonen.
    Kram

  13. Sverige, vårt avlånga land är fantastiskt.
    Även vi hade faktiskt en helt otrolig fin sommardag igår,
    njut av dagen❤

  14. Ezter

    Du har rätt, man ska aldrig bli hemmablind!

  15. Visst är det vackert! Och det är tyvärr lätt att man blir hemmablind….Och Skåne har så många fina ställen….men så är det ju det där med vädret!!!
    Ha en fin dag
    Kram

  16. Så är det! Man ska se det fina man har och vara tacksam för det! Läcker bild. Kram

  17. Ibland är man hemma blind. Man får vara glad och tacksam för vad man har. Gudavacker strand. Havet för mig är även en del av mig. Borta bra och hemma bäst!! Bara njut!! Kram

  18. Alla länder har vackra saker att njuta av, tror jag… Att vara ledig och få tid att bara upptäcka och njuta tror ag kan vara en anledning till varför vi oftast tycker att alla andra patser är så vackra. var vi än bor så har vi vackra vyer runt oss, tror jag… Var och en på sitt sätt, gäller bara att se.

    Det ser ut som att ddu bor underbart vackert…🙂 För den skull kan det vara fantastiskt kul att få uppleva nya vyer…🙂

    • Visst har alla länder sina vackra platser som är sköna på olika sätt. Kan vara väldigt svårt att jämföra och ställa vissa saker mot varandra!

  19. Jösses så vackert, det är lätt att bli hemma blind…

    Kram ❤

  20. Fantastiskt fint!!! Javisst är det lätt att bli hemmablind…!

  21. Vissst är det lätt att bli hemmablind! Men Sverige är fantastiskat.
    Dock skulle vädret kunna vara mer stabilt.
    Men man blir bra på att ta till vara de dagar som är vackra och varma. Jag njuter när jag ser din fina bild med hav och strand och utan trängsel.
    Men så är det vattentemperaturen och de regninga och blåsiga dagarna som ibland kommer som lägger lite sordin på det hela.
    En väldigt vacker bild som gör att jag vill ha mer av detta.
    Kram!

    • Tyvärr ställer det ostabila vädret till det för annars är Sverige fantastiskt. Men tyvärr är somrarna ganska så osäkra. Bilden är tagen på kvällen men det var desto livligare på restaurangen😉

      Kram

  22. Håll kvar den känslan och njut ofta av att få bo i de omgivningarna. Som du säger så är det väldigt lätt att bli hemmablind men med de vyerna är du lyckligt lottad🙂

  23. Bor ni vid havet? Fantastiskt vackert.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

