Dagsarkiv: tisdag, april 17, 2012

En summering av dagen…

…ser ut så här:

  • trött i morse
  • trött på jobbet
  • men en bra och effektiv dag
  • bra beslut
  • slutspurten på IKEA
  • en del hemarbete…

…och så god natt på det!

Sov sött!

Kategorier: Uncategorized | 2 kommentarer

Renoveringsbloggen rapporterar…

 

…att det mesta har gått i stå.

Nu krävs det krafttag!

Vill inte vara mitt uppe i en renovering längre. Vill återfå makten över hallen.

Så på förekommen anledning åker arbetsledaren till IKEA i kväll. Dock inte till mattavdelningen för mattare vill jag inte bli. Nej, det handlar om att köpa några delar som var restnoterade när vi var där senast. Dessutom hade någon glömt att informera om att handtag inte följde med lådorna fastän det stod att allt var komplett.

Komplett fel vill jag påstå och det tänker jag påpeka så slipper fler råka ut för samma sak.

Kategorier: Uncategorized | 28 kommentarer

Husse ringde…

 

…nu på morgonkvisten och berättade att läget var under kontroll.

Svärmor blir kvar någon dag för utredning och för bedömning av hjälpbehov.

De misstänkte att smärtstillande och väldigt starka tabletter kunde vara orsaken. Tabletterna hade hon fått vid ett annat tillfälle… Kanske tagit för många…

Hur som helst så kunde de ge samma symptom som svärmor haft. Det är i alla fall bra att hon blir kollad så vi vet att det inte är något annat.

Nu är det dags att gå ut med hundarna. Nej, pigg är jag inte men jag är i alla fall uppe.

Trevlig tisdag!

Kategorier: Uncategorized | 36 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare