Renoveringsbloggen rapporterar…

 

…att hallgolvet nu är borta.

Efter att golvet har förflyttats till garaget där det får vila innan slutstationen (tippen) så vidtar målningsarbete.

En röd fondvägg och övriga väggar vita. Kommer att lyfta fram det mörka golvet var sonens kommentar och jag tror han har helt rätt. Så ingen grå vägg denna gång…

…men nu funderar jag över vilken matta vi ska ha.

Tuffa beslut!

Kategorier: Uncategorized | 5 kommentarer

Inläggsnavigering

5 reaktioner på “Renoveringsbloggen rapporterar…

  1. … också ett sätt att fira påsk! :)
    Men fint blir det och det är nu ni har lite extra tid, så… Lycka till, men unna er lite avkoppling också.
    Riktigt härliga stunder i påsk!

  2. Hallgolv är luriga och har en tendens att dra iväg ibland. Själv hade jag ett badrumsgolv som försvann till Mallorca i två veckor när jag som bäst behövde det. Mycket irriterande. Nå, hoppas ditt lägger sig platt som ett golv bör göra.
    Passar på att önska dig en riktigt glad och go’ påsk!
    Följer med intresse inredningsbloggen. ;-)

    • Tror att vi har hyfsad kontroll på golvet. Men jag måste säga att mellan platt fall och Mallorca hade jag valt det senare alternativet ;-)

      Tack och det samma!

  3. Vendela

    Hejsan,
    härligt med renovering. Och jag tror vita väggar är bättre än gråa, speciellt till rött! Vilken typ av röd färg blir det? Känner du för att visa upp det på Byggla.se? Du kan maila mig så berättar jag mer. Är du pepp får du en liten present :)
    Mvh
    Vendela på Byggla

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

