Dagsarkiv: fredag, mars 16, 2012

Som en skänk från ovan…

 

…dök den upp!

Eller om man ska vara petig, som ett brev på posten.

Omtänksamma yngsta fröken som misstänkte att det kunde finnas en bonuscheck i kuvertet tog det med sig in till stan där vi sammanstrålade.

Mycket riktigt! 350 kronor i bonus gjorde att jag slog till på den blus från Bondelid som jag tittat på tidigare men tyckt varit lite för dyr. Ett par svarta leggings av basmodell blev det också. Yngsta fröken däremot unnade sig lite mer men jag var nöjd så här.

Tyvärr hittade jag inga skor vilket var mitt mål med dagens shopping. Men det kommer fler tillfällen och kanske får det bli en tur till Skopunkten. Vi får se.

Nu blir det i alla fall en tur med hundarna så fort de har avslutat sin middag.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kategorier: Uncategorized | 28 kommentarer

Mot stora staden…

 

…för shopping tillsammans med yngsta fröken.

Trevligt, trevligt och kanske hittar jag ett par nya vårskor. Annars behöver jag väl i ärlighetens namn inget nytt…

…inte vad jag vet just nu i alla fall.

Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig ;-)

Kategorier: Uncategorized | 12 kommentarer

Fredag…

…fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag…

…äntligen fredag!

Ja, vissa saker tål att upprepas.

Ha en trevlig fredag!

Kategorier: Uncategorized | 34 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare