Dagsarkiv: måndag, mars 12, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • måndag igen
  • intensivt men bra på jobbet
  • långrunda med yngsta fröken
  • bakade småkakor
  • lite hemarbete
  • lite fix och mix inför morgondagen…

…och snart så sängen!

God natt från mig!

Kategorier: Uncategorized | 4 kommentarer

Man tackar, man tackar!

Den mulna och gråkalla morgonen utvecklades till en fin vårdag med strålande sol och behagliga 11 grader.

När den som vanligt intensiva måndagen var avklarad körde jag hem. Där sammanstrålade jag med yngsta fröken som är lös och ledig idag. Vi begav oss direkt ut på långrunda med hundarna så nu är den biten avklarad. Ganska praktiskt för här är väldigt snabba och tvära vädersvängar. Råkallt och blåsigt ena dagen och nästa dag en värmande sol.

Fast inte på torsdag förstås för då drar säkert en tornado eller något annat in över mig och Miss E!

Vi pratade om än det ena och än det andra. Om att man kan vara lika stressad av att ha för lite att göra som av att ha för mycket. Eller hur det är när man inte vet säkert vad man vill i framtiden.

Vissa saker tål att tänka länge på…

Kategorier: Uncategorized | 26 kommentarer

Vissa saker motstår…

…man bara inte!

Snart i en brevlåda nära mig!

Så trevlig måndag på det ;-)

Kategorier: Uncategorized | 36 kommentarer

Create a free website or blog at WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare