Dagsarkiv: söndag, mars 4, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • tidig morgonrunda
  • somnade om
  • rättade, rättade, rättade
  • långrunda med hundarna
  • rättade, rättade, rättade
  • kotletter till middag
  • rättade, rättade, rättade…

…och så hade man gjort skäl för den obetalda söndagen!

God natt från mig!

Kategorier: Uncategorized | 4 kommentarer

Ärligt talat…

…så är halva helgen förstörd när söndagen måste ägnas åt rättning.

Även om jag gillar mitt jobb.

Visst har jag alltid något att förbereda och rätta men avsätta hela dagar känns inte riktigt ok. Men jag har inget val så det är bara att bita i det sura äpplet och få det överstöka. Tyvärr är det inget man gör på ”två röda” utan det krävs verkligen att man är noggrann.

Vad hittar du på en söndag som denna?

Inte har jag hunnit ”köra” Vasaloppet heller! Från soffan då alltså ;-)

Dags igen…

Kategorier: Uncategorized | 43 kommentarer

Det tog sig…

…på slutet!

Tack och lov.

Thorsten Flinck & Revolutionsorkerstern blev behållningen denna kväll. Som hans låt växte! Blev på något vis bara bättre och bättre. När jag hör och ser honom kommer jag av någon anledning att tänka på Strindberg. Åååågust Strindberg.

Men inte mig emot…

Kategorier: Uncategorized | 37 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare