Dagsarkiv: onsdag, februari 22, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så är:

  • uppe tidigt
  • simmade långt
  • storhandlade
  • småhandlade
  • köpte presenter
  • promenader med hundarna
  • positivt besked
  • bakade kladdkaka…

…och så var onsdagen slut.

Lovet går…

Kategorier: Uncategorized | 8 kommentarer

Äntligen…

…är jag ägare till en väska från Oilily.

Den perfekta vår- och sommarväskan inköptes idag. Härligt knalliga färger och ett fint randig foder i vitt och rosa. Lagom stor dessutom.

Kan väl kalla den en försenad Alla hjärtans dags present kanske…

…eller namnsdagsgåva.

Jag är flexibel!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kategorier: Uncategorized | 38 kommentarer

Kjelle, ville bara säga…

…att det är ok om du ringer tidigt i dag.

Jag ska nämligen simma i svinottan trots att det är lov så du riskerar inte att väcka mig. Sedan blir det storhandling. Precis som vanligt även det. Ja, vardagens rutiner är viktiga brukar man säga så det tar jag fasta på.

Däremot har jag inte kommit till skott med rättningen än. Proven ligger fortfarande snyggt travade på skåpet och jag har ingen lust att ta itu med dem. Känslan av att jag faktiskt är i min fulla rätt att vara ledig växer sig starkare. Men vem vet, kanske faller jag till föga trots allt när jag funderar på hur stressigt det kommer att bli annars.

Men inte nu. Absolut inte nu…

Ha en fin onsdag!

Kategorier: Uncategorized | 49 kommentarer

Create a free website or blog at WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare