Dagens ambition…

…är att komma iväg och simma. Men jag tror inte på det förrän jag klyver vattenytan.

Tillfälliga motgångar har kantat mig väg och i måndags var bassängen dessutom stängd på grund av bakterier (avföring) i vattnet.

Så därför återkommer jag med en rapport om hur det gick. Känner mig smått luttrad nämligen och…

…dessutom väldigt morgontrött!

Om jag säger att det rasar en inre strid och att utgången är oviss, så överdriver jag inte!

Februari är förresten här!

Trevlig onsdag!

Kategorier: Uncategorized | 18 kommentarer

Inläggsnavigering

18 reaktioner på “Dagens ambition…

  1. Simma är ju inte helt fel :)
    Fast bajs i vattnet är ju lite så där…
    Ha en bra onsdag, det ska jag ha :)

  2. Det låter ju inte så jättetrevligt… Vänta du en vecka till för säkerhets skull ;)

  3. Dessutom kan det inte vara speciellt lockande att klä av sig denna kyliga tid… God morgon!

  4. tt första försök att hälsa på en god vän i sitt blogghem.
    Idag är jag stark, när jag orkar. Kram ♥♥♥

  5. Vi har en bassäng vid skolan…men i den finns det inget vatten i :(
    Så tre mil bort hittar jag den närmaste bassängen. Tror du att jag simmar ofta?
    Nä…skulle inte tro det. Men det är synd. Simma är roligt.
    Kram!

  6. Ibland är det verkligen svårt att få till det. Idag har jag prioriterat bort simningen till förmån för köttbullestekning, nog låter det konstigt, men det är sanningen :)

  7. Februari är här och det är inte fy skam – så sant :)
    Sen tycker jag allt att det borde vara några grader varmare i simhallen. Lite varmare och jag hade gladeligen simmat oftare.
    Kram.

  8. skönt att dom kollar bassängen, fast allt vill man inte veta….

  9. Du grejade det! Duktigt!

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

