Reseplanering pågår…

..vilket innebär att om sonen inte har tid att umgås med oss finns andra alternativ.

Om han är för uppbokad får vi i värsta fall dra till Rom.

För första gången har vi möjlighet att resa båda två så något blir det. Husse pratar om Border Shop men det ser jag verkligen som en nödlösning minst sagt…

Barcelona finns också på min lista.

Bland annat.

Tror det finns hopp!

Röda havet och Egypten 2012

Trots att det snart är ett år sedan så kan jag minnas känslan när jag tog av mig skorna och gick där i sanden…

Ett återseende.

Categories: Uncategorized | 35 kommentarer

Inläggsnavigering

35 thoughts on “Reseplanering pågår…

  1. Gud så härligt att ha en resa att se fram emot, här blir det nog inget reseplanerande förrän framåt våren ;) Sand mellan tårna….lovely!!!

    Kram Ullis

  2. Ser härligt ut :)

  3. Härligt med reseplanering :), Barcelona är toppen kram Diana

  4. mia

    Barcelona måste vara inne nu för minst tre på mitt jobb har varit där nu de senaste veckorna.
    Verkar inte ha lidit om man säger så…

  5. Roligt att planera! Barcelona skulle jag vilka besöka.

  6. ÅÅ vill också resa :)
    Sv: tack mycket!:)

  7. Åååå,jag vill också utomlands.
    Italien,Spanien, Turkiet,Thailand…var som helst!
    Men du…en bild på dig…det tar sig ;)
    Kram!

  8. Mmm en helt underbar känsla när man rest långt och sen få sätta ner fötterna i varm sand=)

    Skönt att det var falskt alarm ang sommarstugan…Phu! Ha en fin dag, kram kram

  9. Solvarm sand mellan tårna… det är en härlig känsla :)
    Godmorgon!

  10. Både Rom och Barcelona är jättetrevliga städer. Personligen tycker jag nog att Rom är snäppet bättre för att det finns så många fantastiska historiska grejer inom gångavstånd. På minussidan finns ju det att det är så dyrt i Italien…

    Kul att ni får resa tillsammans denna gång! :-)

  11. Vi längta ingenstans :)

  12. Barcelona låter härligt den staden finns på min lista också. Vi har nu näsyan kommit in i rätt tidsrytm och imorgon väntar verkligheten.

  13. Vad härligt att ni båda två kommer iväg på en resa. Då är egentligen inte själva resmålet det viktiga :)
    Kram.

  14. Härligt med resplaner både Rom och Barcelona är härliga städer !

  15. Vi pratar lite vagt om att dra iväg på en weekend vi. Vet inte vart, när eller om men vi pratar om det.

  16. Bordershop räknas inte som semester utan mer jobb, i alla fall mer nytta än nöje. Rom eller Barcelona tycker jag ni ska ta!

  17. Härligt med semesterplaner :-) och det ska bli spännande att läsa vad ni väljer.

  18. Rom är väl inte heller helt fel – absolut säker.

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 39 andra följare

