Daily Archives: söndag, oktober 14, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • uselt väder
  • segare än segt
  • men bra bok
  • reseplanering pågår
  • en del hemarbete…

…som snart är klart och då säger jag god natt!

Sov sött!

Categories: Uncategorized | 6 kommentarer

Segare än segt…

 

…och gråare än grått.

Den här dagen lyfter inte riktigt.

Categories: Uncategorized | 22 kommentarer

Reseplanering pågår…

..vilket innebär att om sonen inte har tid att umgås med oss finns andra alternativ.

Om han är för uppbokad får vi i värsta fall dra till Rom.

För första gången har vi möjlighet att resa båda två så något blir det. Husse pratar om Border Shop men det ser jag verkligen som en nödlösning minst sagt…

Barcelona finns också på min lista.

Bland annat.

Tror det finns hopp!

Röda havet och Egypten 2012

Trots att det snart är ett år sedan så kan jag minnas känslan när jag tog av mig skorna och gick där i sanden…

Ett återseende.

Categories: Uncategorized | 35 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare