En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • började med tidigt möte
  • bra dag på jobbet
  • bra möten
  • handlade till mamma
  • tittade på vinterjacka
  • tvätt och byk
  • rättade prov…

…och så var torsdagen nästan slut.

Mot sängen…

…och sov sött!

Kategorier: Uncategorized | 8 kommentarer

Inläggsnavigering

8 reaktioner på “En summering av dagen…

  1. Du hann med mer än mej… ;)
    Kram

  2. Är det ett gott betyg ;-)

    Kram

  3. Full fart idag också och då blir nog sömnen god i natt, får jag hoppas :-)

  4. minagladadagar

    Du hinner med mycket på en dag du. Själv gör jag en sak per dag. Men så är jag utbränd också. Jag tycker dina dagar låter bra och intressanta jämfört med mina. <3

    • Jag tycker dina dagar låter genomtänkta och bra. Just nu är det lite för mycket här känner jag. Mycket med min mamma och så…

      Kram

  5. Ja, det är inte lite man ska hinna med på en dag…kram Diana

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

