Tack och lov…

…kom jag loss lite tidigare och tur var väl det.

För trots att jag slog hastighetsrekord i duschen kom vi tio minuter för sent.

Så pass illa att jag glömde kameran.

Amatörernas afton…

Hur som helst blev presenterna uppskattade. Prinsessboken var perfekt medan pedagogiska boken redan fanns så den får bytas. Sedan njöt vi av god paj, sallad och världens finaste tårta.

Mimmi i egen hög person och alla ville ha nosen.

Inte rosen ;-)

Själv ville jag ha sovmorgon men det smög sig.

Ha en fin onsdag

Categories: Uncategorized | 22 kommentarer

Inläggsnavigering

22 thoughts on “Tack och lov…

  1. Vilken fin tårta :) kram Diana

  2. Vilken fin tårta. Sovmorgon hade ju inte varit helt fel … :D

  3. Vilken ursöt tårta.
    Kram.

  4. Mums..vilken tårta.
    Jag drömde att jag fick sovmorgon. Men då jag tittade på klockan så var den 7.
    Jaja…vad är en bal på slottet? ;)
    Kram!

  5. Vilken kanonfin tårta :-), som den nyblivna 6 åringen säkert uppskattade.

  6. kameran glömmer man inte

  7. Hoppas andra kunde föreviga födelsedagen, men antagligen eftersom att tårtan blev fotad.
    Jättefin dessutom och jag förstår att alla ville ha nosen :)

  8. Vilken skojig tårta! Du snodde väl nosen? ;-)

  9. Nåväl, du hann nästan i tid och festen blev lyckad. Allt väl, men förstår att du lite då och då skulle vilja kunna smyga in en och annan extra timme…

    Inte alltför jobbig onsdag, hoppas jag att du får!

  10. Viken härlig tårta! Hoppas att du får en lugn och skön onsdag!
    Kram, Ingrid

  11. Vilken söt tårta! Själv hade jag snott rosetten. ;) Synd på din sovmorgon, jag vaknade på tok för tidigt jag med men funderar på en siesta. ;)

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

