Vart tog min lugna helg vägen?

Skulle någon hitta den på vägen får ni gärna höra av er!

Inte så att jag klagar för helgen har varit hur bra som helst. Men jag drabbas alltid av en sorts motsättning. Vill ta det lugnt och bara koppla av men samtidigt hitta på något.

Hur svårt kan det vara?

Hur svårt som helst skulle jag vilja säga och konstaterar att måndagen är här.

Är dock mycket nöjd med att Husse gick upp först i dag. Miss E:s mage har varit i olag i natt så nu slapp jag tvätta köksgolvet. Stängde bara dörren till sovrummet.

Stackars Miss E…

Ha en fin måndag!

Categories: Uncategorized | 30 kommentarer

Post navigation

30 thoughts on “Vart tog min lugna helg vägen?

  1. Stackars Miss E hoppas hon kryar på sig snabbt. Lite kli i skägget från oss kan kanske hjälpa till lite ;-) ha en fin måndag

  2. Vart tog helgen vägen,överhuvudtaget? ;)
    Kram!

  3. Godmorgon Znogge. Det var en läcker marsipanros du frestar med på din skylt.
    Näe jag såg ingen helg som låg och skräpade nånstans på vägen hit sorry.. men jag tror också att någonstans ligger det högar av tid som bara försvunnit för oss under årens lopp om man kunde finna alla lördagarna så skulle det kännas bra. Synd om lilla hunden med en bråkande mage skönt du slapp skura. En trevlig måndag till dig.

    • Ja, det var skönt men å andra sidan var det jag som fick upp i svinottan i söndags så det jämnade nog ut sig ;-)

      Ha en bra måndag!

  4. jo, klockan ringer……

  5. Stackars Miss E, för det är inte kul att vara magsjuk. Inte kul för husse och matte heller, som blir väckta mitt i natten eller måste torka upp överallt. Jag har tur, för mina hundar är sällan magsjuka.

  6. Vad skönt att bara stänga dörren! Ser man inte det finns det inte! ;) Hoppas bara att det reder sig med hennes mage.
    God morgon!

  7. Och stackars Husse… ;-)

    Hoppas hon är bättre i magen nu!

  8. Nu är min arbetshelg slut, gick med en rasande fart :)
    Så i dag ska jag bara njuta av min lediga dag :)))
    Kramen♥

  9. Ja det måste vara många helger som är ute och driver…hör av mig om jag stöter på din ;)
    Bara att hålla reda på måndagen nu, fast de brukar inte försvinna?!
    Kram Sussi

  10. Nog är det tveeggat det där med helger. Det ska vara en lämplig kombination av vila och avkoppling och aktiviteter. Det är inte lätt att få till det! Speciellt när nästan alla dagar ser likadana ut. ;)
    Kram, Ingrid

  11. känner igen din veckorbeskrivning

    vill göra så mycket men……..och där försvann helgen och jag fick ingenting gjort

    Hoppas hon blir bättre i magen

  12. Helgerna har en förmåga att rusa iväg. Tyvärr…
    Hoppas att Miss E snabbt kryar på sig i magen.

  13. Varje helg som inte har sprungit sin kos är de helger då jag, av förklarliga skäl (Alexis), är uppe före tuppen. Då blir dagarna mycket längre och jag hinner både ta det lugnt och göra något :)

  14. Här lider måndagen mot sitt slut. Har varit strapatsrik men mödan betalade sig. Vi skymtade Fuji från toppen av berget Takao som vi knallat upp på. Belönade oss med god mat och nu väntar sängen för imorgon ska vi upp tidigt tidigt för nya äventyr.

  15. Det har faktiskt aldrig hänt våra hundar blivit magdåliga inne.. Peppar, peppar är väl bäst tillägga!

    • Ja, det är det nog för man vet aldrig! Tack och lov händer det inte så ofta här trots att Miss E kan stoppa i sig i princip vad som helst!

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

