För kännedom!

Categories: Uncategorized | 18 kommentarer

Post navigation

18 thoughts on “För kännedom!

  1. Tss… vad är det här för dumt virus?
    Jag återkommer i morgon ;)

  2. Det är inte första april idag
    Men vissa borde lämna datorn en stund och röra lite på sig.
    Jag hann mängder när jag var utan dator i 3 veckor, och jag överlevde utan uppkoppling

  3. mia

    Personligen känner jag mig inte så väldigt träffad men vet dom som verkligen borde ta sig en funderare över texten. Internet och fysisk aktivitet hänger inte så bra ihop tyvärr alla gånger liksom

  4. Var det här det slutade?????

  5. Okej….:-)….då får man börja följa instruktionerna istället.

  6. Hahahaha! Underbar humor! :D
    Jag återkommer så länge du fortsätter att blogga! :) (Och LOVA att det blir länge, länge!)
    Jag gör faktiskt annat än att sitta vid datorn oxå…jag spelar både WF, Beta, Songpop och ”rita gissa”…;)
    Kram och godmorgon! ♥

    • Är det riktigt säkert det ;-) Ja, jag är nog fast i det här ”träsket” misstänker jag! Vet inte om jag har tid att börja spela också…

      Kram och godmorgon♥

  7. GAAAHH!!!

  8. Hahah , nääeee……jag ska nog titta på film ändå. :P

  9. Christine Liljenberg

    Åh så bra! Hittat själv, eller hittat på själv?
    (Själv har jag hittat hit via Ingrid på Stenstugu)

  10. Ha ha.. det var en bra sida, nyttig påminnelse om irl!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

