I dag gratulerar vi…

…familjens nyblivna 21-åring!

Hoppas dagen blir bra på alla vis. Besök på sjukhuset och allt. På förekommen anledning ingen nytagen bild utan en från förra årets födelsedag får duga.

I kväll ska vi äta lite gott här hemma men hur det blir med det offentliga firandet är inte klart än.

Dagen inleddes i alla fall med skönsång, presenter och bricka på sängen. Men något säger mig att det snart bara är jag som är vaken här hemma.

Trevlig onsdag!

Categories: Uncategorized | 59 kommentarer

Post navigation

59 thoughts on “I dag gratulerar vi…

  1. Grattis till fina tjejen kram Diana

  2. Stort grattis önskar jag 21 åringen och samtidigt önskar jag att hälsan ska vara på topp nu, ingen mer inflammation!
    Kram till ER alla

  3. Grattis till 21-åringen! Önskar henne även god bättring!
    Och så en KRAM till mamman! :)

  4. Kul med party! :)

  5. sockenvagenssota

    Grattis till din FINA 21 åring! KRAM

  6. Ett STOOORT grattis till 21-åringen!
    Sv: Klart att ni ska börja med ”halv åtta hos mig” :)
    Kram!

  7. Godmorgon Znogge, Grattis dottern hoppas det bli en skön födelsedag för dig. Oj kanske du skall krypa ner i sängen du med Znogge och somna om fnissl,, men jag misstänker att du skall iväg till dit arbete,Nåväl hoppas det blir en solskensdag så dotterns födelsedag får lite skimmer över sig..

    • Ja, plikterna kallade för mi´n del så att somna om var det inte tal om. Men är man väl uppe så piggnar man oftast till ganska så fort ;-)

      Ha en fin dag!

  8. Grattis till 21 åringen, hoppas att hon mår bättre och får en fin dag !

  9. Grattis till fina dottern! Och ett fortsatt krya på!
    Kram och godmorgon Znogge

  10. Grattis till jubilaren. Här har vi svårt att hålla oss vakna men ska försöka ett tag till.

  11. Trist att inte vara kry på födelsedagen, men lite skönsång piggar nog upp!
    God morgon!

  12. Skönsång på morgonen :-), låter som en bra upptrappning på dagen. Hoppas ni får ett trevligt födelsedagsfirande.

  13. Är visserligen inte riktigt uppsjungen, men klarar ”Ja, må hon leva” i alla fall. Passar på att önska trevlig onsdag!

  14. Grattis, grattis till den fina tjejen. Förr var det stort att fylla 21, för då blev man ju äntligen myndig.
    Hoppas att ni får en fin dag hela familjen!
    Kram, Ingrid

  15. Grattis från mig med!
    Tänk när man bara var 21…
    Kram Sussi

  16. Stort grattis till fina tjejen!
    Kramen på er♥

  17. Stort Grattis till eran dotter!

  18. GRATTIS! Ja, både till födelsedagen och att det har blivit bättre :-)

  19. Hipp hurra för söta dottern=) Läst igenom allt som hänt er, jisses va många för att få en böld tömd..phu=(
    Hoppas hon nu blir riktigt pigg. Stor kram

  20. Många turer skulle det stå=)

  21. Grattis till jubilaren.

    Hoppas hon lever det glada livet.
    För det är ingen dans på rosor att bli gammal

    mvh

  22. Stort grattis till 21-åringen – hoppas läkarbesöket går bra.
    Kram.

  23. Grattis till henne! :D

  24. SV- så skoj att du skriver just dopskål, för det tänkte jag faktisk på, att om jag får fler barn och ska döpa hemma hade jag velat ha denna som en dopskål just :-D KRAM

    • Det är väldigt trevligt att ha en egen personlig dopskål. I vår släkt är alla döpta hemma utom våra barn. En tradition.

      Kram

  25. Grattis till din vackra 21-åring :-)

    Hoppas hon blev glad för presenter & får en bra dag..
    Jag är ju lite ny här… men är detta samma dotter som nu e sjuk oxå?

    Kram

  26. Sv: jo det fick hon. Även denna gång var jag en stolt mamma, när jag gick därifrån :)
    Kramen♥

  27. minagladadagar

    Så vacker dotter du har. Gratta henne från mig!
    Men jag vill se en bild på dig också. Kan inte minnas att du lagt ut någon när jag kikat in här.Eller har du det? Skulle vara så roligt att få se hur du ser ut.
    Kram!

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

