Daily Archives: söndag, september 30, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • sen natt och liten sovmorgon
  • strejkande blogg (Gah!)
  • Evita på Malmö Opera
  • maffig middag
  • trött kväll…

…så god natt från mig!

Sov sött

Categories: Uncategorized | 4 kommentarer

Du och jag matte!

Uppskattad hemkomst minst sagt!

Categories: Uncategorized | 24 kommentarer

Hon är hemma igen!

Strax efter midnatt körde vi till Kastrup för att hämta yngsta fröken!

Resan hade gått bra och inflammationen runt ögat var inte sämre så läkarbesöket får anstå tills i morgon.

Vilken lättnad och så roligt att få krama om henne.

Så i dag blev det ett barskare uppvaknande! Jag kunde inte skriva något i bloggen. Hade ingen behörighet och blev utslängd! Nu verkar det dock fungera. Ja, är det inte det ena så är det det andra…

På förekommen anledning ingen nytagen bild…

Categories: Uncategorized | 16 kommentarer

Nej, jag har inte fått fnatt!

Men bloggen hade visst!

 

Testar och ser…

Categories: Uncategorized | Lämna en kommentar

Slutet gott…

 

…allting gott!

I dag är det jag som tar sovmorgon!

God natt och god morgon :P

Categories: Uncategorized | 29 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare