Det är viktigt…

 

…att knyta ihop säcken.

Berätta hur det blev till slut så att ingen behöver undra. Inte för att jag kanske överhopats med frågor men ändå! Lite ansvarskänsla har jag.

Det gäller alltså vår morgontidning. Sydsvenskan som vi bestämde oss för att säga upp. Ingen hade tid att läsa den…

…men det blev vist ganska så tomt.

Därför nappade vi på att få tidningen fredag-söndag men inte mitt i veckan. Alldeles perfekt så nu har vi tecknat ett nytt abonnemang och fortsätter på den inslagna vägen. Blev för tomt utan!

Att tidningen uteblev i lördags och söndags är en annan femma men nu ni slipper i alla fall att undra…

Categories: Uncategorized | 26 kommentarer

Inläggsnavigering

26 thoughts on “Det är viktigt…

  1. sockenvagenssota

    Så smart, det är ju på helgen man vill och hinenr läsa tidningen, borde fler apa efter, skulle gärna se att vår lokala tidning gör det… KRAM!

  2. En kompis till oss blev ensam och ville ha helg GP, men det blev nästan lika dyrt med tre dagar som hela veckan, så hon slutade helt med den. Autogiro 245 för hela veckan och 208 för fred – sön…..
    Helår: 2726 mot 2317! Inte stor skillnad alltså. Det finns ju webb! ;) Kram

  3. Låter som en fin lösning med tidning till helgen. Så kan inte vi få här i stan, eller jag har i alla fall inte hört talas om det. Men jag vill ha tidningen varje dag, utom söndagar då den inte kommer ut. Men jag har tid att läsa den också :-).

  4. Tack! Detta har jag funderat mycket över, och nu kan jag släppa det ;-)

  5. Sv fr Princess’ blogg: Jasså du hade det va’? ;) Det är helt ok. Så himla ”skitt” kan där inte ha blivit på de här veckorna…:)

    • Du kan vara lugn! Städspion är jag inte ;-) Men jag vågar inte tänka tanken hur det ser ut bakom vår spis. Ugnsluckan är gräslig så jag får nog snart byta hela spisen! Jepp, så illa är det. Tror jag bakar för mycket…

  6. Det var en smart prenumeration! Söndagar gillade jag att läsa HD för då var det hus och sånt spännande. :)

    • Ja, den är smart. Smart och dyr för man tjänar inte mycket på det. Men samtidigt så hann jag inte läsa tidningen mitt i veckan utan den gick nästan direkt i pappersinsamlingen! Ganska så onödigt minst sagt.

  7. Det alternativet tål att tänkas på även här, vi som precis sa upp gp.
    Kram.

  8. Och jag skulle bara vilja ha tidningen på vardagarna – går det mån tro? Förmodligen inte!
    Kram, Ingrid

  9. Funderar på att köra den varianten oxå! =) Kram

  10. Så blir det nog för oss också, varje dag känns för mycket! Jo då det var andra försöket med städkväll, några kom allt och hjälpte till såå snällt!

    • Skönt att några kom i alla fall och att ni fick undan en del!

      Just nu känns fredag till söndag alldeles lagom för vår del men vi får väl se.

  11. jo, det är katastrof om tidningen inte kommer när man har tid att läsa…

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

