Ungefär så…

 


…hade jag tänkt mig söndagen!

Men i stället blir den precis som en vanlig söndag numera.

Det vill säga titta till mammas lägenhet och hälsa på henne på rehab. Dessutom ska jag titta på ytterligare en lägenhet i dag. Ska bli intressant att se hur väl den överensstämmer med bilderna…

Dessutom har vi nu förmånen att även titta till sonens lägenhet. Vattna två halvdöda blommor och ta eventuell post.

Så en hög med prov som ska rättas och kvällen är räddad.

Min söndag i ett nötskal!

Categories: Uncategorized | 28 kommentarer

Inläggsnavigering

28 thoughts on “Ungefär så…

  1. Var glad åt att du har att göra! Så kan man också se på saken……♥

  2. Så härligt med hemtama rutiner ;)
    Hoppas det är inspirerande prov att rätta.
    Kram.

  3. Min helg är delad då jag jobbar på söndagar så jag försöker vara lite småledig de dagar jag enbart har kvällspass. Goda ambiitoner som ofta kommer på skam :)

    Ha en så bra söndag det bara går!

  4. Tja… det blir ju inte alltid som man tänkt, men det kan ju bli bra ändå ;)
    Ha en fin söndag Znogge!

  5. En slappesöndag hade inte varit helt fel. Hoppas sysslorna går snabbt så att det i alla fall blir en liten söndagssiesta i soffan. ;)

  6. Blir nog en bra söndag trots alla måsten. Vad ska du titta på för lägenhet..ska du flytta??

    Ha det gott, kram kram

  7. Du har söndagen fullbokad ser jag. Lycka till med allt du ska uträtta!
    Kram, Ingrid

  8. Idag finns bara en grej på att-göra-listan:
    - Gå och bada. :-)

  9. Ja, du… ibland finns det så många måsten, att det vore lätt att kunna rymma. Men, du står ut… och gör det med den äran. Men den där skrivningshögen kan du vänta med, tycker jag! Den lär inte springa bort.
    Just nu tittar solen fram. Det har den inte gjort på två dagar, så nu blir det en promenad alldeles strax.

  10. Du måste unna dig vila och egotid också, vännen!

  11. Själv ska jag ta mig samman och ladda en maskin tvätt och fixa lite knödelmiddag men det går trögt.

  12. Var glad att du inte är sysslolös.
    Men det där med att rätta prov lät inget lockande, det får du behålla för dig själv

    Ha en bra dag

  13. Hoppas resten av söndagen får gå i slapphetens tecken då ;-).
    Kram

  14. Du får införa en extra söndag i veckan då du gör ingenting. Förslag – i morgon! :) Kram

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

