Herr Hund…

 

…får ge den lata lördagen ett ansikte!

Äldsta fröken och sonen tar siesta och Husse pausar i soffan.

Alla verkar lika nöjda :D

 

Kategorier: Uncategorized | 16 kommentarer

Inläggsnavigering

16 reaktioner på “Herr Hund…

  1. En siesta låter inte helt fel, trots att jag nästan precis gått upp. ;)

  2. Naw så fina bilder den sista är bara underbar !

  3. sockenvagenssota

    Det ser verkligen inte helt fel att kura ihop sig i soffan, tror jag följer hans exempel, och bus kurar i sin hundbädd han med… Helgen då den är som bäst! KRAM

  4. Här har vi inte haft en lugn stund…

  5. En siesta sitter aldrig fel (eller det kanske ska vara ”ligger” här? ;-) )

    Fast det är nog så irriterande när affärerna har siesta här. Jag har en tendens att glömma att det är så…

  6. Det samlar styrka med vila, så fortsätt i samma stil och vila er i form! ;) Kram

  7. minagladadagar

    Vad härligt det låter. Själv tar jag siesta varje dag. Det är bra för kroppen har jag hört.
    Kram!

  8. Åhh, vilka fina bilder!

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

