Börjar kännas lite…

 

…i magtrakten och det är säkert sviterna efter gårdagen.

Att jag skulle slippa träningsvärken trodde jag inte en sekund på!

Men ont ska med ont fördrivas så om fem minuter blir det cykeltur. Känner mig som en tidsstudieman som rutar in dagen för att allt ska hinnas med!

Därefter ska Herr Hund kammas och sedan ska båda två badas. Där emellan klämmer jag in en köttfärslimpa så att vi slipper gå hungriga.

Mer spännande än så här är det inte just nu!

Categories: Uncategorized | 14 kommentarer

Inläggsnavigering

14 thoughts on “Börjar kännas lite…

  1. Visst är det lite gott med en aning träningsvärk, då känner man att träningen gjort nytta. Låter som om du har ett ganska tufft eftermiddags/kvällsprogram. Lycka till!
    Kram, Ingrid

  2. Vilket aktivt schema och det där med träningsvärk dag 2 brukar den ju vara ännu värre ;-)

  3. jag har börjat strunta i allt tråkigt för att hinna mer roligt :)

    • Bra idé. Jag struntar också i en del saker. Städningen är en sådan vilket jag såg på vårt sovrum… Trädgården är en annan. Den får sköta sig mycket själv och leva sitt eget liv tidvis.

  4. Jag har fobi mot träningsvärk, det är därför jag inte tränar… ;)

  5. Oj, det var mycket på en gång det… :-)

  6. minagladadagar

    Haha! Träningsvärk hör till. Det är bara ett tecken på att du varit duktig och nyttig! :-)
    Kram!

  7. Men så bra att du känner att träningen gjorde nytta!

    Tidsstudieman har suttit och klockat mitt jobb ett par gånger för länge sedan. En speciell erfarenhet, må jag säga. Även om jag inte blev så nervös, däremot blev mina arbetskamrater desto mer nervösa… Man kan ju inte göra mer än sitt jobb.

    Kram

    • Nej, det kan man verkligen inte. I alla fall inte om man vill behålla kvaliteten. Dessutom finns det en gräns för vad man faktiskt hinner. Jag hade blivit superstressad.

      Kram

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 41 andra följare

