Så här långt…

 

…ligger jag i fas med min tidsplan.

Plikterna är avklarade, jag har hälsat på mamma (vilket skulle kunna resultera i ett långt inlägg men jag nöjer mig med att morra hotfullt) och storhandlat.

Nu är det tio minuters paus och sedan ska hundarna ut. Därefter blir det kamning av Miss E så kanske hinner jag med gympan.

Vi får se…

Kategorier: Uncategorized | 16 kommentarer

Inläggsnavigering

16 reaktioner på “Så här långt…

  1. Det enda jag kan säga är…jag blir matt. Och imponerad. Snyggt jobbat. Jag trodde ju aldrig nåt annat i och för sig…;)
    Kraaam

  2. Du får nog en hel del energi av gympan, eftersom du sett fram emot den så länge. Håller tummarna att du kom iväg.

  3. Själv har jag varit på kurs hela långa dagen…mycket intressant…………

  4. Det låter ju toppen, nu ska jag läsa en stund.

  5. sockenvagenssota

    Det är skönt när man är i fas… blir sååå stressad då det inte blir som jag tänkt/vill.
    Såg din kommentar om att skala äpplena och ja, skal tål jag inte på något äpple över huvudtaget, och trots att det är borta så reagerar jag på de flesta, men några sorter klarar jag av så då passar jag på att frossa ;-) KRAM

    • Bäst att hålla sig till säkra kort. Under flera år tålde jag inte jordgubbar men nu går det. Fast jag äter sparsamt för säkerhets skull!

      Kram

  6. Bra jobbat. Här har det varit en stillsam kväll. Två äppelkakor har bakats och ett mail skickats men det är allt. Skönt att vara lite lat ibland.

  7. Många gånger kan det räcka att morra till högljutt istället för att börja på skälla ilsket, man sparar också så mycket mera energi.

    Kram

  8. Jag skulle ha bytt ut gympan mot hallonen med grädde (fast helst med yoghurt) :-D

Kommentera

Create a free website or blog at WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

