Blir stressad…

…bara jag tänker på vad som ska hinnas med i dag.

Först och främst så ska jag jobba så klart och den biten har jag koll på. Allt är förberett så det är liksom lugnt.

Men sedan skulle jag behöva hälsa på mamma, jag måste storhandla och Miss E ska kammas. Klipptid är inbokat på fredag så nu har pälsvård högsta prioritet. Som om det inte skulle räcka så börjar min gympa i dag. Något som jag verkligen sett fram emot att få komma igång med.

Äldsta fröken som kom igår tittade på mig, skakade på huvudet och konstaterade ”Det där lär du nog inte hinna med!”

Och visst har hon rätt. Jag är än så länge bara inte överens med mig själv om vad som ska utgå…

…men det får dagen utvisa.

Hur som helst så var det trevligt med besök av en av favoritdöttrarna!

Ha en fin onsdag!

Kategorier: Uncategorized | 30 kommentarer

Inläggsnavigering

30 reaktioner på “Blir stressad…

  1. Hoppas du hann med en del i alla fall :-)
    Har själv en liten som behöver klippas, bichon havanais. Ha en fin dag :)

  2. Låter jobbigt att hinna med allt detta? Hoppas att du inte prioriterar bort gympan? Viktigt att göra saker som inte bara innebär att hjälpa andra. Du behöver säkert tid för dig själv också.

  3. Ojoj, kan du inte delegera ut nåt arbete?
    God, stressig, morgon!

  4. Hmm..ja,det lät nalta mycket,det där. Men du hinner väl så mycket du hinner ;)
    Kram!

  5. Nu blev jag stressad! Ja, å dina vägnar!
    Prioritera Znogge, prioritera! ♥
    Kram och godmorgon!

  6. OJOJ nästan så du önskar att dagen vore slut redan=)
    Hoppas du hinner med det mesta av det du ska göra, jag har bara jobb&tvättstuga, ska jag nog fixa. Och kanske en powervalk också!!
    Kramen

  7. Oj det var ett digert schema , hoppas att onsdagen blir bra och stressa inte !

  8. Gympa räknas som avkoppling och nöje :)
    Barnen kan väl också hälsa på sin mormor.

    • Ja, visst gör det men tiden ska finnas.

      Barnbarnen hälsar på efter bästa förmåga men är man inte på samma ort så blir det inte så ofta…

  9. Visst har dygnet för få timmar ibland? ;)

  10. Aj då…..inte kul när alla aktiviteter krockar så här. Hoppas du hinner med allt i alla fall,och en del kanske du får gjort lite snabbare än vanligt.

  11. Prioritera dig själv nu, först och främst. Annars blir både du och andra lidande :)

  12. En god planering är ofta lösningen.
    Men det finns dagar som man inte hinner med hälften av det som ska göras.

    Hoppas din onsdag blir en bra dag

  13. Du har mkt att göra ser jag. =P

  14. Även om jag gillar att ha många bollar i luften är det inte helt okej att ha på tok för mycket på en och samma dag. Hoppas du fick roddat ihop det.
    Kram.

  15. Duktigt att hinna med rubb som stubb :-)

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

