Jag hade glömt…

…hur jobbigt det var med migrän.

Men nu vet jag…

Kategorier: Uncategorized | 16 kommentarer

Inläggsnavigering

16 reaktioner på “Jag hade glömt…

  1. Men….. inte nog med att du är förkyld, skall du råka ut för migränen också! Usch och blä! Krya på sig!

  2. Peppar, peppar inte jag heller längre. Under en period fick jag det väldigt tätt och det var INTE roligt…

  3. har ingen egen erfarenhet, bastubad kanske hjälper… hörde aldrig ordet migrän i Finland.

  4. Stackare! Krya på!

  5. Stackare. Krya på dig.

  6. Usch , har tack och lov aldrig haft migrän, hoppas den är över nu !

  7. Stackars dig! Jag ser i kommentarerna att det värsta är över nu. Det var ju för väl! Yngste sonen lider också av migrän. Det är hemskt!
    Kram, Ingrid

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

