Att göra ingenting…

 

…är nog inte min grej så där hade Diana rätt!

Näsdroppar behövde införskaffas och Husse skulle titta på ”något”!  Han mumlade om en skjorta och kanske något i skoväg…

…men när vi väl kom till lilla gallerian i lilla grannhålan tittade han lite hastigt och satt sedan på en bänk! Visserligen hade han ont i halsen men ändå. Så jag fick alltså botanisera själv för hur kul var det att bara sitta där?

Nåja, trots förkylning så blev det både prickigt och paisley för min del. Men Husse blev inte lottlös han inte. Nej, nej! I vår lokala ICA-butik köpte han två Pringlesrör så nu är hans kväll räddad!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kategorier: Uncategorized | 22 kommentarer

Inläggsnavigering

22 reaktioner på “Att göra ingenting…

  1. Åhhh pringles….Vill ha! :P

  2. Jag känner igen det där med att titta lite hastigt och sen blir det inget mer med det ;)
    Hoppas han delar med sig ikväll av chipsen.

  3. Åh! Så du ska vara ”Pricky Woman” nu :-) Tjusigt!

  4. Tror bestämt att vi är två :) Man kan alltid göra något, så är det! :)
    Fina kläder!

  5. TVÅ rör?! Ett till dig och ett till honom…hoppas jag! ;) För han delar väl med sig?
    Fina…tunikor…? :)
    Kram och ha en go’ kväll!

    • Det hoppas jag inte för jag gillar inte chips ;-) I rättvisans namn har jag två choklad men jag ska nog inte äta båda…

      Kram och det samma!

  6. Haha, vad är det med män och klädshopping?! Kul att du hittade såna fina toppar!

  7. Snygga plagg du hittade :-), även om det var husse som skulle handla.

  8. Haha, den var bra…Jag tror alla har fejan utom jag?!
    Ha en fin kväll,
    Sussi

  9. Oh länk! Nu är du skyldig mig pengar va? ;)

  10. Gårdagens shopping i vår håla resulterade bara i saker till maken och en TVÅL(!) till mig. Hur kul är det?!?

  11. Snyggt och även jag har fyndat fast det inte var meningen, fyndat och fyndat men gick bara in och ”tog” den när jag såg den genom skyltfönstret … måste ha, behövde nytt =)

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

