Förstår inte vad som hände!

 

På väg hem från jobbet i dag såg jag plötsligt fram emot att ta itu med städningen av bottenvåningen.

Ordning på torpet inför helgen!

Men väl hemma var den känslan helt borta och bara tanken på att städa gjorde mig helt matt. Med andra ord är allt som vanligt ingen och det känns betryggande. Blev lite orolig där ett tag…

…fast ett litet krafttag får jag nog ta ändå!

Kategorier: Uncategorized | 18 kommentarer

Inläggsnavigering

18 reaktioner på “Förstår inte vad som hände!

  1. fniss känner ingen det där :-)

  2. Det är okej att lämna det tills man mår bättre också :-), för det försvinner ju inte.

  3. Man jobbar bäst under impuls, så vänta lite… den kanske kommer. :)

    Känner samma ovilja som du, så nu går jag ut i trädgården en stund. Lever som jag lär, hehe.

  4. Det finns ju så mycket roligare saker att ägna sin dyrbara tid åt. Men ibland måste man även göra trista saker

  5. Så typiskt! Det gäller att skynda sig när man får såna där städanfall. Dom kan gå över fort ;)
    Kram och trevlig helg!

  6. Ja du det där händer allt titt som tätt :) Själv fick jag mer än ryck…. men nu är fönstren i köket och ena i tvättstugan putsade både inne, ute och emellan. Ett par kvar på nedervåningen och så skall jag väl samla mod att ge mig upp på stegen för att ta utsidan på de tre fönstren vi har på övervåningen… men det får bli en annan dag. Nu skall jag ägna mig lite åt släktforskningen tror jag. Med gott samvete :)

  7. Förkylningen måtte vara på bättringsvägen eftersom städlusten föll på, även om den försvann igen. ;)
    Kram, Ingrid

  8. Ojojoj… Jag blev lite orolig där… :-D

  9. Själv väntar jag på att Batman ska städa, det är hans tur och det skulle ha varit gjort sön-mån. Haha! Det går skitbra det här med den nya uppdelningen av hushållssysslorna. ;)

Kommentera

Create a free website or blog at WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

