Eftersom min förkylning…

 

…absolut inte bör släppas lös på en rehabiliteringsavdelning så blir det inget längre besök hos min mamma.

Jag tittar bara in om snabbt och lämnar posten till henne. Kanske en chokladmuffins också…

Det får räcka för i dag. Däremot blir det vattning och allmän tillsyn som vanligt av hennes lägenhet. Ett berg av reklam på hallmattan är inte att föredra. Dessutom har jag en väldigt viktig sak som jag ska kolla upp…

För övrigt så nyser jag mest och min näsa börjar se lätt rödfärgad ut. Rudolf i ett nötskal!

 

 

Categories: Uncategorized | 22 kommentarer

Post navigation

22 thoughts on “Eftersom min förkylning…

  1. Usch så trist höstförkylning kanske själv har jag halsont än så länge, men det får gärna stanna vid det

  2. Det är väl typiskt när skolorna börjar, då kommer förkylningarna också. Hoppas du kryar på dig snabbt.

  3. Ja jag är redan urless på min förkylning efter två dagar… men idag orkade jag mer så jag hoppas febern svettades bort inatt så att det vänder och blir bättre. Lite måste väl all preparering med huskurerna göra tycker man. Krya på oss!

  4. krya på dig !

    hoppas kakan smakade

  5. Ta det lilla lugna, när du kan… lägg ambitionerna åt sidan och spara på krafterna. Snart är du fit for fight igen och då…. Då kan ingen stoppa dig! :)

  6. Men det är ju inte jul än? Du börjar tidigt… ;-)

    Krya på dig!

  7. Jag kan rekommendera Otrivin Comp, det är en suverän nässpray mot rinnsnuva. Mig hjälper den alltid i alla fall.
    Kram, Ingrid

  8. Omtänksamt!

  9. Hoppas du sätter av lite tid i helgen till att ligga på soffan och kurera dig!

  10. Man kan minst säga att man känner sig som en vandrande smitthärd….

  11. De gamla är känsliga, speciellt nyopererade….

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

