En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • segare än segt i morse
  • förkylningen kopplade greppet
  • men bra dag på jobbet
  • storhandlade
  • köpte höstblommor
  • cykeltur (det kändes tungt)
  • långrunda med hundarna
  • bakade muffins…

…som jag ska bjuda på i morgon. En tradition när vi fyllt år.

God natt från en trött!

Kategorier: Uncategorized | 10 kommentarer

Inläggsnavigering

10 reaktioner på “En summering av dagen…

  1. Låter som en bra dag !!
    Jag är oxå trött = /
    Kram & gonatt / Helene.

  2. du gör väldigt mycket för att vara förkyld. Själv ligger jag mest raklång, förutom när jag är på väg till tandis…

  3. God natt och hoppas du får sova riktigt skönt och känna dig utvilad och frisk i morgon.

  4. Vad synd att förkylningen bröt ut ändå…
    Hur går det med din mamma? Är det bättre med nattpersonalen?

    • Ja, det var förargligt men jag får gilla läget.

      Hittills har det varit betydligt bättre så jag hoppas att det ska förbli så. När det gäller förbättringar går det mycket sakta framåt men det går i alla fall framåt.

  5. Grattis om det är du som fyller år! Annars får du väl hälsa och gratta den det vederbör! ;-)

Kommentera

Create a free website or blog at WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

