Sov som bedövad…

 

…i natt och vaknade först när klockan närmade sig tio.

Flög nästan upp ur sängen och tänkte på två hundar som borde vara väldigt vakna och väldigt ivriga. Men där bedrog jag mig för båda som hur gott som helst.

Nu är i alla fall morgonrundan avklarad och första koppen te upphälld. Hur dagen ska tillbringas är lite oklart. Kan bli ett besök på IKEA innan jag hälsar på mamma. Får se lite.

Hur som helst är jag i alla fall så nöjd med vår arbetsinsats i går. Mycket som borde gjorts för länge sedan är nu klart och Husse tog verkligen krafttag i trädgården som ser riktigt anständig ut nu. Redo för hösten liksom…

Ha en fin söndag!

Categories: Uncategorized | 14 kommentarer

Post navigation

14 thoughts on “Sov som bedövad…

  1. Skönt med sovmorgon och att inga fyrbenta tyckte det var dags för runda vid fem. :)

    Sv: Du får lära dig äta det! Ibland gillar jag det och ibland inte.

  2. Grattis till den fina trädgården! Önskar att jag kunde säga detsamma, men gräset är åtminstone klippt och tomaterna frodas.

    Skönt med sovmorgon, även djur kan uppskatta sådana. Ask Sotis, hehe.

    Här blir det födelsedagsfirande idag och så går vi i babyväntan…

    Njut av söndagen och ledigheten!

  3. Då kan du fira söndag med rent – i ordets rätta bemärkelse – samvete!
    Kram

  4. Min morgontrötta kompis hade väldigt morgontrött hund :)

  5. Vad skönt att hundarna var lika trötta som matte … det brukar vara så … som om de känner på sig att matte nog behöver sova ut. Ha en fin fortsättning på söndagen önskar jag dig med. Min är hittills så bra sååå …

    Kram!

    • Tack. Härligt att dagen blivit bra.l Min har varit helt ok. Men tyvärr känner jag mig alltid lite nedstämd efter att ha besökt mamma. Borde vara tvärtom men…

      Kram

  6. Även hundar behöver sovmorgon ibland.

    Önskar dig en fin avslutning på helgen

  7. Oj vad länge du sov! Själv är jag alltid uppe med tuppen, trots att mina två hundar är gjorda av plåt ;-)

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

