Daily Archives: torsdag, augusti 16, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • uppe väldigt tidigt
  • började en timme tidigare än vanligt
  • bra dag på jobbet
  • mycket tråkigt besked
  • tittade till mammas lägenhet
  • hälsade på mamma
  • lite shopping
  • lång cykeltur i regnet (satt hårt inne!)
  • bakade chokladkaka…

…och plötsligt var klockan mycket.

Så god natt från mig!

Categories: Uncategorized | 8 kommentarer

Vissa besked…

 

…är roligare än andra att få.

Vissa är inte roliga alls…

Just nu känner jag mig i akut behov av en stor kopp te.

Categories: Uncategorized | 32 kommentarer

Jag har sagt det förut…

…men säger det igen.

Jag tycker inte om det!

Jag tycker absolut inte om att bli fotograferad.

Bakom kameran, ja hemskt gärna för där stortrivs jag. Men så fort jag hamnar framför känner jag mig okomfortabel och stel som en pinne. Dessutom är det ju bara så svårt att le naturligt på befallning. Jag vet att vissa har den förmågan men jag besitter den inte.

Det är alltså dags för den årliga fotograferingen för oss som sliter och släpar på arbetsplatsen. Visst kunde jag väl smita undan men det ses inte med helt blida ögon så i stället tränade jag lite igår på hemmaplan.

Det gick så där om jag ska vara ärlig…

…så jag hoppas på att det lossnar i dag.

Ha en fin torsdag!

Categories: Uncategorized | 34 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare