Ny skolväska hör till…

 

…när höstterminen börjar.

Även för en fröken.

Lite för att komma i stämning och bli mentalt redo.

Fast skolväska och skolväska. Det är faktiskt en dator- och arbetsväska vilket lite diskret påminner mig om att plikterna närmar sig ännu mer.

Jag sneglade på den redan för någon månad sedan men tyckte den var på tok för dyr. Så råkade det komma en födelsedag emellan och samtidigt blev det rea i butiken. 50% gör en hel del på lite dyrare saker.

Väskan kommer från Pip Studio.

”Den är helt i din stil!” konstaterade Husse och det hade han helt rätt i. Så nu är den min!

Några bilder så klart…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Categories: Uncategorized | 43 kommentarer

Post navigation

43 thoughts on “Ny skolväska hör till…

  1. Vrålsnygg!!! Finns inga mer ord….än… ett gott kap!
    kram♥

  2. Förstår att du nästan längtar till skolstarten med en sån snygg väska :-).

  3. Super snygg precis min stil , tröttnar du på den kan den flytta hem till mig ;-)

  4. Vilken fin! Och vilket kap!

  5. Jättefin! Och verkligen din stil som jag har lärt känna den här. :-P Ett riktigt kap alltså …

    Kram!

    • Ja, det är min stil! Men förmodligen är jag lite flaxig i stilen för jag skulle en annan gång kunna välja en stram, elegant och stilren väska. Men man måste ju inte välja antingen det ena eller det andra ;-)

      Kram

  6. jennyslondon

    Jag var 99% på väg att köpa weekend-bagen men preciiiis då jag skulle beställa den på nätet tog den slut! TYPISKT!

  7. Så fin väskan är och inte kan man tro att det är en skol/arbetsväska. Tänk att sommarlovet och sommaren börjar gå mot sitt slut. Idag känns det riktigt höstlikt :(
    Kram, Ingrid

  8. Gud vilken läcker väska! Får mig att vilja ha en ny arb.väska trots att jag köpte en i våras, min svarta ser nämligen så trist ut i jämförelse med din underbara väska! Färgglad å fin, en man blir GLAD av :-D

    • Precis vad jag kände! På hösten behöver jag något som jag blir glad av. Något i färg även om jag annars har mycket svart också. Nästan för mycket ett tag!

  9. Snygg, fast min gamla duger…

  10. Den var cool! Kommer säkert att vara praktisk och funktionell samtidigt som den är snygg

  11. Den var jättesnygg! Och klart att fröken ska ha en väska också :-)

  12. Verkligen jättefin! Och vilken tur att du väntade tills den kom på rea.
    Kram

  13. Riktigt fräsig! =D Passar alldeles bra till dej =)

  14. Den var läcker! Jag har spanat in nåt liknande på Väla men tyvärr har jag inte direkt nåt behov av sen sån…

  15. Den var riktigt snygg! Härligt med lite färger och inte bara svart som de flesta har=D
    Sv:Serumet är dyrt, ca 800 kr, men jag köpte det när jag hade en 20% kupong. Den är jättedryg!

    • Ja, jag misstänkte att det kostade en slant. Men med en kupong så blir det lite billigare. Får hålla utkik efter någon sådan.

  16. Oh, vilken härligt glad väska! Jag har också skrivit ett inlägg om ny väska till skolstart men det är tidsinställt till den 14:de.

  17. Läcker! Du blir allt en piffig fröken till höstterminen :-)

  18. Amen hur tjusig var inte den då?!
    Bästa priset också… Eller ja, det bästa hade väl varit gratis men ibland får man betala lite extra för att få nått snyggt.
    Snyggaste frökenväskan ;)
    Kram

  19. Halva priset på en läcker väska. Man kan ju inte låta den stå och samla damm i en butik. Det bara är så! :) Kram

  20. Fin!!!!

  21. Var tvungen att hopp hit när jag såg väskan och modellen. Den är superläcker och sedan skulle det vara en perfekt modell för mig, törs inte säga det högt för jag vet inte hur många väskor jag köper och sedan behöver jag en ny. =)

    Har förstått att du också gillar att köpa väskor.

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

