Daily Archives: måndag, juli 23, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • liten sovmorgon
  • skön dag i brassestolen
  • hälsade på mamma på sjukhuset
  • luften gick ur mig…

…och sedan så var måndagen i princip slut.

Sov sött!

Categories: Uncategorized | Lämna en kommentar

Jag får spader!

Fullständigt spader!

Får bli stranden så jag kommet ut en stund.

Skingra tankarna och så…

Categories: Uncategorized | 33 kommentarer

Hoppas på ett besked…

 

…av något slag i dag.

Man vill liksom veta hur det ser ut. Planer inför framtiden och så.

Vad som ska hända eller inte hända.

Hur som helst så skulle läkarna ha något möte idag och avhandla mamma så förhoppningsvis får hon information senare. Bara hon tar den till sig och inte blir för stressad. Vet liksom hur min mamma fungerar…

…men oron kan man inte hjälpa.

Annars får jag försöka få klarhet på annat vis. Men det ska väl ordna sig.

Väl?

Ha en fin måndag!

Categories: Uncategorized | 20 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare