Daily Archives: måndag, juli 16, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • vaknade tidigt
  • somnade om
  • mamma opererad
  • väntan, väntan, väntan
  • planenligt men ändå lite turbulent
  • trött som bara den…

…så nu blir det snart sängen!

Tror jag i alla fall…

Categories: Uncategorized | 4 kommentarer

Bara vi inte…

 

…ropade hej för tidigt.

Pratade precis med min mamma som berättade att operationen varit mycket komplicerad.

Ny röntgen i morgon redan…

I och för sig är det bra att de har koll men det känns inte som att vi kan pusta ut helt. Inte riktigt än…

Categories: Uncategorized | 11 kommentarer

Allt hade gått bra!

 

Operationen tog drygt fyra timmar men allt hade gått planenligt. Mamma låg fortfarande kvar på uppvakningsavdelningen när hon för en stund sedan ringde min syster.

Hon var mycket trött, orkade knappt inte prata men självklart också lättad att det var över.

Vem är inte det…

Categories: Uncategorized | 10 kommentarer

Det sa klick…

 

…vid första ögonkastet!

Snart i en brevlåda nära mig…

Categories: Uncategorized | 16 kommentarer

Det ser mörkt ut…

 

…och nu är regnet här!

Men var är sommaren?

Mitt tålamod tryter…

Categories: Uncategorized | 10 kommentarer

Andra halvlek…

 

…är inledd.

Det betyder att jag har varit ledig i fyra veckor och att fyra veckor återstår.

Den andra delen inleds med att Husse börjar arbeta igen vilket han absolut inte var jublande glad över och jag förstår honom. Vädret har varit dåligt och inte ”fick” han följa med till Grekland.

Men den inleds också med att min mamma äntligen blir opererad i dag. Känner jag mig själv rätt kommer jag mest att gå omkring och skrota här hemma. Inte ha någon riktig ro att koppla av men inte heller pigg på att göra något. Bara vänta på ett besked. Om att allt gått bra så klart, för något annat finns väl inte…

Inget är som väntans tider!

Eller nej…

Ha en fin måndag!

Categories: Uncategorized | 21 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 41 andra följare