Inte nog med…

(googlad bild)

…att man ska flyga från Landvetter när man bor ett stenkast från Kastrup eller Sturup!

Man ska bo där en natt också.

Fördyra resan med ett ”lakan”…

Om jag inte skulle tillbringa lördagsnatten på Göteborgs gator så fanns det inget annat alternativ. Så nu är jag inbokad en natt på Landvetter Airport Hotel. Förmodligen blir det väl dyra timmar i den sängen men bättre det än att dra omkring på stan med en resväska i släptåg.

I ärlighetens namn känns det riktigt bra. Nu kan jag förhoppningsvis sova några timmar, äta en bra frukost och därefter på något vis ta mig hem till lilla hålan igen. På lördag kör dock Husse mig till flyget vilket gillas.

Tågen går ju lite som de vill tycker jag…

…och komma för sent kan jag inte göra.

Ha en fin torsdag!

Kategorier: Uncategorized | 17 kommentarer

Inläggsnavigering

17 reaktioner på “Inte nog med…

  1. Lycka till med resan! Ja, det är ingen hit att sova på Landvetters soffor heller, så du gör så rätt! Kram ♥

  2. jag vet… samma när man flyger från Stockholm :(

    • P.S,
      Det finns väskförvaring, kostade oss 140 kr för två för några timmar men vi var fria i huvudstaden.

      • Jo, det finns det ju och hade vi rest båda så kanske. Nu tycker jag det känns så där när man åker själv. Men jag kan avboka rummet ända fram till samma dag så dyker det upp en annan lösning är jag flexibel. Planet kan ju bli försenat eller så…

    • Ja… Kastrup brukar fungera perfekt och dessutom är det tågförbindelser i princip dygnet runt. Men vad hjälper det denna gång?

  3. Ja, du får nog bita i det sura äpplet och bo på hotellet :)
    Hoppas du får en trevlig resa :)
    Kramen♥

    • Ja, jag får nog det. Känns bättre när man reser själv också. Hade Husse vart med hade det varit en annan sak. Fast samtidigt hade han garanterat valt hotell ;-)

      Tack och kram!

  4. Åh, då närmar det sig nu! Hur länge blir du borta?

  5. Jag skulle ha gjort samma lika, i alla fall om jag åkte själv. Ibland finns som sagt inga alternativ… Men det där extra lakanet är ju resan värd! :-)

  6. Du får se till att sova extra extra gott och äta extra extra mycket frukost så du får extra extra mycket valuta för pengarna ;-)

    • Ja, det får jag göra. Men ärligt talat så känns det bra att bara ha 200 meter från flygplatsen till hotellet när man kommer hem mitt i natten!

  7. Hoppas du får det skoj! =D

  8. Ja, att du måste tillbringa natten i Göteborg när du vill vara någon annanstans- Eftersom jag tycker om Göteborg otroligt mycket tycker jag att det är synd att du inte måste stanna lite längre och verkligen vara där … fast kanske med husse då.

Kommentera

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare

