Daily Archives: onsdag, juni 27, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • klockan på ringning kändes så där
  • sista genomkamning före klippningen
  • dubbelbokade så bara att köra hem igen
  • äntligen klippning!
  • en del ärenden inför resan
  • riktigt fin långrunda
  • punktering igen på min cykel :-(
  • rester kan smaka ypperligt…

…så vi landar nog på plus ändå!

God natt från mig!

Categories: Uncategorized | 11 kommentarer

Semesterfunderingar 13

 

Var befinner man sig om man är här?

Categories: Uncategorized | 24 kommentarer

Det började mindre bra…

 

…för när jag parkerade min bil parkerade en annan kvinna precis bakom mig.

Plötsligt stod det tre lika långpälsade träsktroll och ville bli klippta vilket med mina mått mätt var en hund för mycket! Så för min del innebar det att köra hem och återkomma senare. I och för sig var det ingen större katastrof och inte rubbade det dagens planer allt för mycket!

Däremot har det seglat upp ett litet annat problem här. Jag insåg plötsligt att jag kommer till Landvetter mitt i natten och det hela är något av ett projekt…

…som Husse jobbar på nu.

Här några bilder på Miss E. Herr Hund vägrade däremot och kröp in bakom soffan…

Detta bildspel kräver JavaScript.

 

Categories: Uncategorized | 12 kommentarer

Nya tag…

…med kammen är det som gäller nu och Herr Hund gillar det inte.

Nästan så att jag förstår honom för såren efter skabben är inte att leka med. Det kan verkligen inte kännas skönt när någon (läs matte) kammar, sliter och drar. Även om denna ”någon” är så försiktig som hon kan. Men snart så hoppas jag på att ha två vetefärgade snyggingar här i huset!

Kanske en ostbaguette på det. Vi får se hur min karaktär är i dag. Känner att jag vacklar en smula…

…men först mot trimbordet!

Ha en fin onsdag!

Categories: Uncategorized | 24 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare